Barn og mat

MiaDenPia

Elsker forumet
Her om dagen når mor hadde omgansjuka (friske barn) mann på jobb tok jeg meg selv i å plassere mini 18 mndr v spise bordet , förran taben (nettbrett ) til far , med you tube tegnefilm ; og kvelds mat, mens jeg lå som en slark på sofaen like ved

Fikk plutselig dårlig samvittighet. ...

(I gamle dager spiste alle sammen ; og idag er det som regel kun 2 felles måltider )

Forskjell på syk og frisk da. Så lenge det ikke er standard når man er oppegående ser jeg ikke problemet å bestikke dem på den måten. Er man syk så er man syk. Det kommer flere dager.

Når en er syk så gjør en slike ting. Gjør ingenting så lenge det ikke blir vane:)

Enig med de over, noe som heter unntakstilstand ;)
Her spiser vi som regel alle måltider sammen, men enkelte dager går det bare ikke :p

Jeg er helt sikker på at h*n hadde et kjekt måltid:) Mat og ipad fungerer en gang i blant!

Er bedre for barnet å spise og kose seg med padden enn å ha en syk mamma som kanskje også smitter. Jeg er sikker på at dette var en ekstra kosestund og du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Man kan ikke være supermamma 24/7, det er lov med unntak når man er syk :) Og barnet ditt tenker i alle fall ikke over det på den måten!

Ingen problem med det.
Her spiser vi som regel kun middag ilag.
Men i helgene spiser vi frokost,lunsj og middag ilag.

Back
Topp