Barn og kino

lissom

Forumet er livet
Til dere som har barn fra før, og evntuelt andre som har en mening om saken...!

Når synes dere er en passelig alder for å ta barn med på kino? Da mener jeg jo ikke babykino, men vanlige barnefilmer og sånt.....

Der er vel egentlig samme alder som når de kan se på film hjemme på tvn.. Er jo samme filmen på kino så..

Ja, skjønner den...! Men det er bare at dattera mi (som jeg riktignok IKKE mener er klar for no kino...), er litt opp og ned når det gjelder tålmodighet... Av og til er en film gøy fra begynnelse til slutt, av og til er den samme filmen kjedelig etter to minutter.....

Konkluderer vel selv med at det er greit å vente til de er mer tålmodige, kanskje??? Er litt dumt å bruke penger på en film og så må vi gå etter ti min... hehe....

Vet ikke helt jeg....
Gutten min fyller 4 år i nov og vi har tenkt tanken å ta han med på kino en eller annen gang snart.....

Jo.. Den skjønner jeg! Da tror jeg nok du må ta den på magefølelsen.. Du vet, ingen barn er like[:D]

Babykino er at du kan ta babyer med på kino....[;)]
Tror ikke jeg hadde orket det, det hadde ikke vært mye stillhet å få, tror jeg.....[8|]

Du må nok se ann ungen! Vi har vært mange ganger på kino med ungene til samboeren, men de første gangene blei han minste veldig utolmodig...
Husker ikke hvor gammel han var da... 3,5 år kanskje?! Han ville faktisk gå hjem. Det var ikke så interessant!!! Men Nemo gikk bra! Da var det så
mye farger og sånn... Han blei noe utolmodig da å, men ikke så mye...

Kommer nok litt på aktivitetsnivået! Han kan enda ikke se en hel film hjemme eller på kino uten å bli utolmodig! Nå er han 5,5 år!!

Ang babykino: Jeg og mannen min hadde med oss jenta vår på babykino, og det var kjempebra!!! De dempet lyden og hadde på litt lys, og det var i en sal hvor det er bord mellom setene, og god plass til babybager og bleieskift. Det var en fin opplevelse for oss, jaffal. Jeg ble jaffal ikke distrahert av de andre ungene. Men så lever jeg meg VELDIG inn i filmer og sånt og, da!!!

Back
Topp