Barn = ny bil?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg kjører en passat 2001 model. syntes den er helt grei, men den er jo såklart ikke ny. ei veninne av meg mener det er helt hårreisende og sjokkerende (hennes ord) at jeg ikke kjøper en helt ny bil, pga ungenes sikkerhet. Er deg virkelig nødvendig med ny bil? er ikke sikkerheten tilstrekkelig i en 12 år gammel bil?????????

Jeg er helt uenig med venninnen din.Sikkerheten i en 2001 passat er vel og fin, så lenge du har vedlikeholdt den slik at alt fungerer som det skal. Regner med at du fester ungene dine etter forskriftene, og da er det det som betyr noe, til syvende og sist ;)

Jeg er helt uenig med venninnen din.Sikkerheten i en 2001 passat er vel og fin, så lenge du har vedlikeholdt den slik at alt fungerer som det skal. Regner med at du fester ungene dine etter forskriftene, og da er det det som betyr noe, til syvende og sist ;)
Ja altså bilen går som den skal den.:) bittebittelitt rust, og vindusviskeren bak fusker. :P men den ble da eugodkjent uten feil, går som ei klokke :D og starter i -30 om vinteren uten motorvarmer :D kidza sitter riktig i skikkelig seter som er riktig montert. og jeg kjører pent. skjønner ikke hva hun sutrer over.

Vi har akkurat kjøpt ny bil ja. Volvo V70, skikkelig familiebil :) med goood plass til barnevogn osv. Hadde tidligere en Toyota corolla - syns ikke den var noe særlig - så ny bil måtte til. Jeg er så fornøyd :)

Ja altså bilen går som den skal den.:) bittebittelitt rust, og vindusviskeren bak fusker. :p men den ble da eugodkjent uten feil, går som ei klokke :D og starter i -30 om vinteren uten motorvarmer :D kidza sitter riktig i skikkelig seter som er riktig montert. og jeg kjører pent. skjønner ikke hva hun sutrer over.

Noen bare må gjøre andre usikre ved å slenge ut kommentarer, så jeg ville bare prellet det av meg og kjørt rundt i bilen glad og fornøyd ;)

Haha, burde vært anmelt til barnevernet omtrent jeg da, kjørte rundt i en 2000 modell nissan micra og en 1996 toyota corolla i flere mnd når mini var nyfødt :D

Har ny bil nå (firmabil, så hadde det ikke vært for det hadde vi ikke hatt ny bil), men tror det er viktigere at ungen er festa skikkelig i et bra bilsete enn hvordan bil du kjører, så lenge bilen er i god stand så klart.

Men buss derimot syns jeg det er skummelt å kjøre med baby... de gangene jeg har vært nødt til det har jeg sitti med hjertet i halsen, der er de jo ikke sikra i det hele tatt...

Back
Topp