Barn nr 4

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Vi føler ikke vi er ferdige og vil veldig gjerne ha et barn til (tror vi).
Problemer er at jeg starta i ny jobb i høst og er kun midlertidig ansatt, kanskje får forlengelse til april, men har også søkt fast jobb i samme firma som jeg venter svar på.

Jeg føler ikke vi kan prøve nå, for hvis jeg gravid føler jeg at jeg ødelegger mine sjansene mine for evt fast jobb.
Jeg synes det er for risikabelt, for her i korona vokser ikke akkurat jobbene på tre.

Jeg vet ikke hva jeg ville med dette innlegget. Hej hej..

Heisann! Forstår problemet. Når man har så stor familie og ende opp på kun en inntekt kan være tøft.
Når du allerede har søkt om fast jobb. Ville nok ventet litt på svar. Om du får fast jobb så har du alt i boks :) korona krisen er forhåpentligvis over etter fødsel og permisjons tid.

Hei hei vi har 3 st og jeg føler meg ikke ferdig ennå men andre siden så vet jeg ikke om vi skall ha en til eller ikke. Syns det e vanskligt

Hvor dårlig blir du under svangerskap og hvor gammel er du (haster det å starte med neste mann eller kan dere vente pga alder?)

dersom du blir arbeidsledig kan du ha rett på permisjonspenger men ikke lett å få jobb når du er synlig gravid.
Har vært der og var ikke bare gøy kan du si.

og spørsmålet er hvor vanskelig er det å jobb etter korona? Jeg tror vi ser starten på slutten nå.

mener ingen skal utsette barn pga jobb men når dere har tre barn er det en avveining om dere kan klare med mindre en lengre periode, skal ta hensyn til de barna enn har også

Det kommer helt an på hvor dårlig du var under de forrige svangerskapene, og hvor gamle dere er.
Er det ikke nå også en anbefaling å prøve å vente med å bli gravide til man har fått vaksinen også ved tanke på komplikasjoner dersom man blir smittet når man er gravid?

Vi er noen år under 40 år og vært sykemeldt i alle svangerskap, men nå jobber jeg 100 % hjemmefra og hadde klart å jobbe en stund tror jeg.

uansett har vi bestemt oss til vente til vi vet mer om jobbsituasjonen min.

Back
Topp