Barn nr 3??

Lillepilletrilleapril

Forelsket i forumet
Vi vurderer sterkt å prøve på nr 3 (!!) Men det er jo sykt skummelt. Har fra før av to jenter på 1,5 og 3,5 som aldri sover hele netter og er mildt sagt en håndfull. Men herlighet så koselig! Noen som vil dele erfaringer eller er i samme båt?

Har også veldig lyst på en nr 3. Ikke enda vel og merke, men jeg har en jobb med å få igjennom et tredje barn uansett så :p lurer likevel på det samme som deg da, erfaringer er alltid spennende å lese om :D

Vi prøver på nr 3 (4 da vi har hver vår fra før og 1 sammen, det blir hvertfall mitt 3. barn)

Vi har han minste nå på 1,5 år som ikke sover hele netter og ammes enå. Synes jo der er litt tungt å være så mye våken og holde på med prøvingen samtidig. Men så tenker jeg at hvis man har et godt samarbeid så er det ingenting som har å si på om det blir våken netter med to.

Vi prøver på nr 3, har barn på 2,5 år og 3,5 år fra før. Det er 11,5 mnd i mellom dem. Hadde da to barn som vekte oss om natta. Var ikke sånn kjempegøy, men det gikk det :)

Vi er i pp2 nå. Ble gravid i pp1, men det endte i kjemisk/tidlig SA. Nå veksler jeg mellom å ville ha og ikke ha, men det er bare pga arbeidstidene til samboeren min :sorry:

Vi prøver på nr tre nå. Eller, det er hans første, jeg har to fra før. Jeg har hatt en av hver tidligere, så aner ikke hva som venter oss om vi får gleden av et felles barn.
Men mine er ganske store nå. 10 og 5 år, så de er greie å ha med å gjøre nå :D

Vi har et felles barn, og jeg har to fra før. Nå prøver vi på en til, min nummer 4!
Eldste på 12, mellomst 11, og yngste på 7. Syns det gikk veldig fint når minsten kom, da var de to eldste 5 og 4 år. Egentlig veldig bra avstand!

Det har alltid vært mye konkurranse på mine to eldste, om å gjøre å være best, se ting først, gjøre ting først osv. Og man vil jo at den eldste kan føle seg eldst, og man vil jo ikke at den mellomste skal bli sett på som «liten» når hun bare er 11 mnd yngre. Jeg tenker at det kan være lurt å få en til når det «konkurranse mellomrommet» er borte, hvor det ikke er no tema at lillesøster/bror plutselig går forbi i utvikling. For det har vært den største utfordringen for oss. Men om det blir et par år forskjell på barna, da blir det nok ingen daglig konkurranse heller.

Og min erfaring er at det er tøffere å gå fra et barn til 2, enn fra 2-3 :happy::p

Er gravid med nr 3 og har to gutter på 3,5 og 5 år. 5 åringen sover dårlig om nettene og kommer inn til oss hver natt, så det er en utfordring. Var vanskelig da jeg hadde hyperemesis i 1. Trimester og ikke kunne ta meg av ungene. Vi har hatt fast barnepike som kommer 3 kvelder i uken fast og vaske dame 2 ganger i uka og skal si det hjelper en del. Vi jobber begge i utlandet og har ikke familie hvor vi bor, med lange dager frem til kl 17-18 på jobb begge to. Blir spennende å se hvordan det skal gå med 3.

Vi prøver på nr 3, føler oss også litt gale. Men har funnet ut at det er det vi vil. Vi har en på 2,5 og en på snart 1,5

Eg vil også ha en 3.mann nå mens dei andre fortsatt er små. Vil ikkje ha for stor aldersforskjell. Eg har også en sjukdom som gjør at eg muligens ikkje har helsa til å få ein til om noen år. Me har to jenter på 2 år og 3,5. Eldste blir 4 i desember :) her sove ikkje hu minsta rundt enda og er mye syk og eg studere fulltid 2.året på høgskulen

Back
Topp