Vi leker litt med tanken på barn nr 3. Noen her inne som tenker det samme eller har 3 eller flere?
Hvordan var overgangen fra 2 til 3? [emoji4]
Vi har lyst på flere. Har 2 her nå [emoji4] men ikke på stund her heller. Vil kunne amme så lenge vi synes det er greit og bruke tiden på de jeg har nå [emoji173]Vi leker litt med tanken på barn nr 3. Noen her inne som tenker det samme eller har 3 eller flere?
Vi har lyst på flere. Har 2 her nå [emoji4] men ikke på stund her heller. Vil kunne amme så lenge vi synes det er greit og bruke tiden på de jeg har nå [emoji173]
Vi har trøbbel med at spiren ikke sitter og vi mistet første barnet vårt 19 uker ut i svangerskapet. Så jeg og han orker ikke å planlegge når vi skal prøve "/ tar det heller når vi er klare. Da har vi nesten samme aldersforskjell [emoji3] N hun var 2 år og 7,5 mnd når lillebror kom [emoji4]Så gøy [emoji4] Enig der. Tenker akuratt det samme. Tanken er å gjerne prøve en gang neste år, gjerne etter sommeren, slik lille E er blitt 3 år når neste kommer. Storebror var 2år og 9mnd når lillesøster kom, følte den aldersforsjellen passet fint for oss![]()
Vi har trøbbel med at spiren ikke sitter og vi mistet første barnet vårt 19 uker ut i svangerskapet. Så jeg og han orker ikke å planlegge når vi skal prøve "/ tar det heller når vi er klare. Da har vi nesten samme aldersforskjell [emoji3] N hun var 2 år og 7,5 mnd når lillebror kom [emoji4]
Det er det [emoji4] ønsker at baby er over 3 år før det er planer om noen flere nå [emoji4]Å, det skjønner jeg [emoji173]️
Fin aldersforskjell![]()
Vi leker litt med tanken på barn nr 3. Noen her inne som tenker det samme eller har 3 eller flere?
Har bare en foreløpig [emoji85] Men vi leker litt med tanken om 3. Men en fordel å få nr 2 først [emoji23]