Vi leker litt med tanken på barn nr 3. Noen her inne som tenker det samme eller har 3 eller flere?
Hvordan var overgangen fra 2 til 3? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har lyst på flere. Har 2 her nå [emoji4] men ikke på stund her heller. Vil kunne amme så lenge vi synes det er greit og bruke tiden på de jeg har nå [emoji173]Vi leker litt med tanken på barn nr 3. Noen her inne som tenker det samme eller har 3 eller flere?
Vi har lyst på flere. Har 2 her nå [emoji4] men ikke på stund her heller. Vil kunne amme så lenge vi synes det er greit og bruke tiden på de jeg har nå [emoji173]
Vi har trøbbel med at spiren ikke sitter og vi mistet første barnet vårt 19 uker ut i svangerskapet. Så jeg og han orker ikke å planlegge når vi skal prøve "/ tar det heller når vi er klare. Da har vi nesten samme aldersforskjell [emoji3] N hun var 2 år og 7,5 mnd når lillebror kom [emoji4]Så gøy [emoji4] Enig der. Tenker akuratt det samme. Tanken er å gjerne prøve en gang neste år, gjerne etter sommeren, slik lille E er blitt 3 år når neste kommer. Storebror var 2år og 9mnd når lillesøster kom, følte den aldersforsjellen passet fint for oss
Vi har trøbbel med at spiren ikke sitter og vi mistet første barnet vårt 19 uker ut i svangerskapet. Så jeg og han orker ikke å planlegge når vi skal prøve "/ tar det heller når vi er klare. Da har vi nesten samme aldersforskjell [emoji3] N hun var 2 år og 7,5 mnd når lillebror kom [emoji4]
Det er det [emoji4] ønsker at baby er over 3 år før det er planer om noen flere nå [emoji4]Å, det skjønner jeg [emoji173]️
Fin aldersforskjell
Vi leker litt med tanken på barn nr 3. Noen her inne som tenker det samme eller har 3 eller flere?
Har bare en foreløpig [emoji85] Men vi leker litt med tanken om 3. Men en fordel å få nr 2 først [emoji23]