Barn nr 3

Fitness

Forelsket i forumet
Jeg begynner egentlig å bli litt lei av noens reaksjoner når vi forteller at vi skal ha et barn til. Når man er gravid for første gang eller venter nr 2 er det alltid "så koselig, og gratulerer" o.l.

Men jeg erfarer ganske ofte at med nr 3 er det litt annerledes. Som i går f.eks, da kommenterte ei jeg ikke kjenner veldig godt det. Hun sa, "Å herregud, du vil ha arbeid skjønner jeg.  Ja her kjører dere på hehe. Var dette planlagt da ? Den minste kan vel ikke være noe særlig mer enn 1 år ? To bleieunger da!" Jeg sa bare at vi gleder oss veldig, og det er akkurat like spennende denne gang som de to foregående. Men med en litt irritert tone kanskje ;-) Særlig kommentaren om dette var planlagt har vel andre ingenting med ??

Nå skal det sies at de aller fleste er jo kjempe glad over nyheten, men det er noen sjeler der som bare må kommentere noe lignende a'la damen fra igår. Unødvendig!

Slitsomt! Av og til tenker dessverre ikke folk lenger enn til sin egen nese :-/
Kos dere masse med 3 barn!  Har selv to søstre og kunne ikke vært foruten noen av de! Ü

Hørtes ikke noe artig ut. skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg borti slikt.

her har vi vært heldige med bare positive kommentarer :)

Slik som "det gjør dere rett i, få barn mens dere er unge" (jeg er 23 og venter barn nr 3, var 16 da jeg ble gravid med 1mann)

Hehehe ja jeg venter 5 mann... Du kan vel bare tenke deg til hvordan folk reagerer hos oss...

Moira skrev:
Hehehe ja jeg venter 5 mann... Du kan vel bare tenke deg til hvordan folk reagerer hos oss...

Jeg kan tenke meg det ja ;-)

Back
Topp