Barn nr.2?

Nesten 7 år etter nr 1. Planen var ikke at det, men tok lang tid å bli gravid.

To tette her. Det blir 18-19 mnd mellom dem. Jeg er så "gammel" at skulle vi ha to måtte det bli tett. Jeg er klar,og det er samboer også. Jeg har mye energi, og selv om jeg noen ganger har tenkt at det blir noen utfordringer her også så er jeg helt sikker at jeg vil mestre det . samboer jobbe turnus,så blir en del kvelder alene med de to, så da må jeg bare finne en god rutine så vi kan ha ro og hygge i stedet for stress og gråt. Føler ikke jeg har noe egentid nå egentlig ,så er nå ikke noe offer å ha en til liten en med en gang. :-)

20 mnd mellom våre to gutter. Yngste er bare knappe 2 mnd nå, men enn så lenge synes vi det går veldig fint. Eldste var en veldig urolig unge som baby, så lillebror er en drøm å ha med å gjøre når man sammenlikner de to barseltidene :D og storebror er så søt med broren sin, og passer godt på han:Heartred

Blir 3år og 4 mnd mellom nr 1 og nr 2 her. Hadde håpet at det ikke skulle bli mer enn 2-2,5år i mellom, men er dessverre ikke alt som går etter planen.

Eldste hadde kolikk og allergier og var langt fra å sove natten gjennom før vi fikk nr to. Det var litt stress, men samtidig tenkte vi at det var greit å slå sammen litt nattevåke :p vi har ett år og ni mnd mellom våre, og det har vært litt vanskelige perioder, med de leker mye sammen nå :)
Ca det samme her. Tenkte det var bedre å få dr mens man fortsatt var i bobla.

Vi er så smått begynt å tenke på prøving nå, frøkna vår blir 2 til sommeren, og vi ser for oss å prøve på en lillesøster eller lillebror sånn at vi får 2,5-3 år mellom. Mannen ønska seg opprinnelig to tette, jeg var ikke så bestemt på det ene eller det andre. Lillesnupp har vist seg å være en søvnhater og har gitt oss ufattelig mange utfordringer, både ifht den totale mangelen på søvn, langvarige ammeutfordeinger pga stramt tb og matallergier. Derfor fant vi vel raskt ut av at to tette ikke var aktuelt for oss, samtidig som vi ikke lnsker alt for stort aldersspenn mellom søsken.

Vi har 2 år og 10 mnd melllom våre. Skulle ha 2 år og 1 mnd, så 2 år og 7 mnd men hadde da spontanaborter. Er veldig fornøyd med aldersforskjellen akkurat nå.

Back
Topp