Barn nr 2

Marsbolla

Betatt av forumet
Snart popper barn nr 2 ut her!
Jeg føler meg klar, men samtidig så veldig lite stressa og kanskje litt uengasjert i forhold til hva jeg gjorde med nr 1; da var alt på stell i god tid. Nå henger vi i stroppen med barnet vi har fra før, og jeg glemmer at jeg er høygravid. Dagene bare flyr, og snart kommer ett nurk til. Jeg er i en eller annen rar tåke, og håper jeg våkner snart Er det flere som føler det sånn?

Jeg venter nr3 men har det litt likens, bare at jeg hadde det sånn sist gang og :p mannen er ennå mindre engasjert i svangerskap og fødsel denne gangen enn han var sist, og jeg er nok ikke riktig så oppslukt i ting eller spent som første gangen eller sist gang :) men vi gleder oss selvfølgelig veldig veldig veldig mye til å få hilse på den lille i magen nå! <3

Ja, førstemann bader du, andremann dusjer du og tredjemann børster du litt støv av... her ventes nummer 3 og jeg er laaaaangt fra der jeg var med nr 1 (og nr 2). Har ikke alt i orden, men har en støvkost liggende en plass....

Gleder meg selvfølgelig og det gjør storesøsknene også. De er veldig klare for å få baby i hus!

Back
Topp