spispilladisjøl
Gift med forumet
Planen vår var å få barn med etpar års mellomrom, når man først har satt i gang kan man vel gjøre seg ferdig også, vi skal jo bare ha 2 ? men folk drar meg i alle ender med:
"ikke ta så tett, du ser hvordan jeg sitter"
"egoistiskt å få barn så tett"
"nyt den ene godt før du får en til"
"stakkars Jennie - skal hun få en søsken allerede?"
"pass deg nå"
"skal du ikke ha noe liv du da?"
Tiden flyr avsted, men planen var å starte på med prøving når hun er halvannet år, altså mot sommeren, men men men men,
Dere som har barn tett - eller litt tett:
hva er deres erfaring, og hvor mange år har du imellom?
Jeg vet selvsagt at ingen barn er like, ingen familier er like - men jeg vil veldig gjerne høre deres erfaringer.
"ikke ta så tett, du ser hvordan jeg sitter"
"egoistiskt å få barn så tett"
"nyt den ene godt før du får en til"
"stakkars Jennie - skal hun få en søsken allerede?"
"pass deg nå"
"skal du ikke ha noe liv du da?"
Tiden flyr avsted, men planen var å starte på med prøving når hun er halvannet år, altså mot sommeren, men men men men,
Dere som har barn tett - eller litt tett:
hva er deres erfaring, og hvor mange år har du imellom?
Jeg vet selvsagt at ingen barn er like, ingen familier er like - men jeg vil veldig gjerne høre deres erfaringer.