Barn Nr 2 :) Flere?

Jeg har 2 fra før. Første svangerskapet spydde jeg som en gris i 20 uker og hadde sterk bekkenløsning i 18... Fødselen varte i 18 timer, med nesten 3 timer med fullåpning, men dårlige pressrier. Endte med vakum, og litt dramatisk.

Svangerskap nr 2 merket jeg lite til. Fødelen var en drøm, var en time på føden totalt, sprek som en fole etterpå (rakk ikke engang å bli svett).

Venter nr 3 (en overraskelse), er spent på hvordan denne går...

Dette blir nr to :) ei jente på toogetthalvt som blir storesøster i april. Håper på et greit svangerskap som sist uten de store plagene - men kan godt få slippe svangerskapsforgiftning og igangsetting denne gang. Fødselen sist var svært rask, litt traumatisk men fin likevel. Foreløpig er jeg lite plaget og satser på god form :)

5+4 i dag, og har en aktiv gutt på snart 18mnd fra før. Så dette blir hektisk tror jeg;)

I den første graviditeten fikk jeg veldig lavt blodtrykk og var sykemeldt fra uke 20:/ Så jeg håper denne blir bedre! Fødselen var tøff og dramatisk, med navlestrengen rundt halsen, tang og et min fra hastekeisersnitt. Sambo var redd for å miste oss begge:( Så denne fødselen MÅ bli bedre! :)

5+2 idag og har en fra før på 11mnd.
Første gangen var jeg litt kvalm, men veldig sliten hele tiden og fikk bekkenløsning tidlig.
Og denne gangen kom bekkenløsning lenge før jeg fikk positiv test :/

6+0 i dag:-) har ei jente på 10 og en gutt som blir 7. Har hatt fine svangerskap før, utenom kvalme og oppkast. Barseltiden har vært tøff med begge. Hatt fødselsdepresjon med første og begge hadde kolikk :-(

Jeg er 5+6 idag og har en på 10mnd fra før. Sist graviditet var jeg kvalm uten avbrekk fra uke 7 til uke 10, men ikke noe store plager utenom det. Håper på et like greit svangerskap. Ikke fått den fæle kvalmen ennå så kan håpe jeg slipper ;p

5+2 idag og har en fra før på 11mnd.
Første gangen var jeg litt kvalm, men veldig sliten hele tiden og fikk bekkenløsning tidlig.
Og denne gangen kom bekkenløsning lenge før jeg fikk positiv test :/
Er 5+1 og mitt første symptom var bekkenlåsning, da skjønte jeg at jeg var gravid :p Har en på 10 mnd så jeg håper bekkenet ikke blir værre enn det her ihvertfall.

Har en gutt som blir 2 i slutten av september, så dette blir spennende :)
Forrige gang var jeg en del kvalm på starten og fikk bekkenløsning rundt uke 17, så mest spent på hvordan det blir denne gangen! :) Fødselen var utrolig tøff, og håper virkelig jeg slipper samme som sist!

Har en jente på 6 mnd :D

Har en på snart 3. Nr 2 kommer forhåpentligvis i april. Blir spennende. Lite med symptomer så langt. Ok graviditet første gangen, men tøff fødsel. Litt spent på hvordan det går denne gangen :)

Her kommer også nr2.. storebror blir 6 år 9 april, så han får virkelig bursdagsgave når jeg har termin rundt 5 april..:pog jeg selv har 14 april.. morro mnd for oss.. første barnet til sambo :)

Har ei på to å venter nå barn nummer 2! Håper ikke fødselen varer så lenge som med første! Kjenner faktisk at jeg er veldig bekymret for fødsel! :o men håper det kommer seg. Nå er jeg 5+6

6+0 i dag:-) har ei jente på 10 og en gutt som blir 7. Har hatt fine svangerskap før, utenom kvalme og oppkast. Barseltiden har vært tøff med begge. Hatt fødselsdepresjon med første og begge hadde kolikk :-(
Vi også hadde veldig tøff barseltid og barn som ikke har sovet før 2 år. Utmattelse/ fødselsdepresjon. Føler ned deg og krysser fingrene for st akt skal bli bedre denne gangen. Iallfall er vi mer erfarne :-)

Har ei fra før, som snart blir 4 :) Hun har så lyst til å bli storesøster, så gleder meg masse til å fortelle henne det :))
Føler formen er verre nå enn sist. Litt mere dårlig og utrolig vondt I hode. Men går heldigvis over på dagen, før det igjen kommer på kvelden :/ haha uff..
Når det gjelder fødsel vet jeg ikke. Forrige gang var med keisersnitt, noe som jeg er litt usikker på om jeg vil denne gangen :)
Er idag 8 uker ♡♡♡

Her er også nr 2 på vei :) har en jente på 4 mnd. Hadde et bra svangerskap sist, men mye kvalme, spy og halsbrann. Håper at det er litt mindre av det denne gangen :) fødselen gikk som en drøm sist og håper det gjentar seg :)

Heihei, nettopp oppdaget at jeg er gravid. Har en liten gutt på 1 år.
Jeg håper virkelig ikke dette blir som forrige gang, fordi forrige svangerskap var jeg mye sykemeldt med bekkenlåsnng og bekkenløsning. Også var det kvalmen i 1. trimester.
Symptomene er veldig annerledes nå, tok test på mandag fordi jeg følte meg så sliten og nesten sovnet på jobb. Det var noen knallrøde streker som dukket opp :P Men første året med sønnen min har gått som en drøm, han har sovet til faste tider, aldri hatt våkenetter, han er ganske rolig blid og god :-)

Back
Topp