Barn Nr 2 :) Flere?

Er 5+1 og mitt første symptom var bekkenlåsning, da skjønte jeg at jeg var gravid :p Har en på 10 mnd så jeg håper bekkenet ikke blir værre enn det her ihvertfall.

Det var det vonde bekkenet som ga mistanke her også :p Har allerede vært hos fysioterapeut med ekspertise innen bekkenplager 2 ganger og blir å gå 1-2 ganger i uka fremover. Håper å holde det i sjakk, så det ikke blir verre ihvertfall. Men det er vondt å bære på guttungen :/

Ja, dette blir nr.2 vi har en jente på 2,5 år :)

Dette er min andre også, jeg har en sønn på fire år fra før av :) jeg er i dårligere form allerede nå, mens forrige gang merket jeg ikke noe kvalme før uke 7-8. Nå er jeg i uke 5 og har slitt med kvalme i mange dager allerede....

Ellers håper jeg at det går bedre enn sist... hadde kynnere døgnet rundt fra uke 15, premature rier og avflatet livmorhals fra uke 23, var innlagt og måtte være sengeliggende helt til uke 34.... i tillegg til svært lite fostervann og stresset baby som ble svært dårlig under fødselen... håper det går bedre denne gangen og at jeg får bedre oppfølging ;)

Har en 4-åring fra før :-)
Gleder meg til å bli tobarnsmor, men kjennes litt ut som å begynne helt på nytt! 4-åringen er bleiefri for lengst, kler på seg selv og superselvstendig. Å gå tilbake til spedbarn blir nok en overgang, men blir veldig spennende!
Samme her! Vi har en gutt på 4 som klarer alt selv og er veldig flink til å hjelpe til her hjemme! Så jeg føler også at det blir som å begynne helt på nytt! Men fy søren så gøy det skal bli å gi lillegutt en lillesøster/lillebror! Det har han spurt om en stund allerede! :-)

Jeg er 4+2 og er i fin form. Veldig oppblåst og tung i magen, svimmel til tider og svært trøtt! Men kan ikke klage! Forrige svangerskap var også ganske ok, så håper dette også blir slik!
Fødselen håper jeg blir lettere, kortere og mindre smertefull enn forrige gang! Vi har også flyttet siden sist så har mye lenger reisevei til sykehus nå enn jeg hadde da vi bodde i Oslo.
Vi har en liten kar på 4 år fra før og gleder oss veldig veldig til å fortelle han at han skal bli storebror!! ❤

Har en sønn på 8 mnd. Nå venter i allerede nr2 absolutt ikke planlagt men tror det blir fantastisk for det :)

Barn nr 2 her også :) har ei jente på 9mnd :) håper og tror denne graviditeten og fødselen blir nokså likt som sist, for det var virkelig ingen problem uten om bekkenløsning :) gleder oss veldig til å få to tette barn :-D

Back
Topp