Happy*Body 2010
Glad i forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Heijdii~
Min stebror hadde også mye vorter på den alderen, å han måtte ta solarium![:)]
de forsvant etter noen uker og kom aldri tilbake!
ORIGINAL: Happy*Body 2010
Min stebror hadde også mye vorter på den alderen, å han måtte ta solarium![:)]
de forsvant etter noen uker og kom aldri tilbake!
Putte min 5åring i solarium ? [8|] Eller ventet han til han ble eldre ?
Han var 5 år når de gjorde det, dette var jo selfølgelig igjennom hudlege..
men strålene i solarium bryter ned vortene.. [:)]
han kan jo også sitte i solariumlys..
ORIGINAL: tuppamaara
det er vorter? Eller mollusker? Husker jeg så på det programmet som gikk på nrk3, pinlige sykdommer. Der var det ei jente som hadde ekstremt (og det var ekstremt) mye vorter på foten. Hele fotsålen var dekt. Da viste det seg at hun hadde en meget sjelden feil med immunforsvaret, og skulle bli utredet videre pga det...
Kan jo være verdt å snakke med legen om det, selv om det sikkert ikke er noe galt :-)
ORIGINAL: tuppamaara
Huff... stakkars lille. Må være ekkelt å ha det slik...Den på fingerleddet ser jo slikkelig vond ut. Håper hudspesialisten finner en behandling som hjelper og at han blir kvitt vortene raskt :-)
ORIGINAL: småsmurf
Etterhvert så blir han nok immun mot det, er jo ett virus.
Har en nevø som hadde mye på hendene,mer enn din, i sikkert ett års tid når han var ca 7, så plutselig forsvant dem.
Men skjønner jo veldig godt att gutten din vil ha dem vekk fort, går jo ann å ringe til hudspesialisten, og høre om du kan stå på vente/ringe liste, om noen skulle avbestille[;)]
ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*
Stakkars liten [:(]
Fikk helt vond i meg jeg nå.
Må da være mulighet for at han kan få hjelp før!
ORIGINAL: Oceania
Er det ikke ganske vanlig at barn har slike vorter?
Jeg husker søsteren min hadde masse vorter rundt ene øyet som barn..og noen flere steder.. lurer på om hun smittet seg selv flere steder... Men De bare forsvant etterhvert..
Jeg hadde4-5 vorter på hendene som barn, og de bare falt av etterhvert..
Vet ikke om det er noe som kan gjøres jeg.. Spm er vel heller om du vil utsette barnet for ubehageligheter ved å få de bort, eller om en bare skal vente til de forvinner av seg selv..
ORIGINAL: lille nupp
ett gammelt kjerringråd
ta ulltråd. lag en knute. (du må jo lage mange)
så grir man en og en tråd på hver hvorte (går sikkert og gni en på en vortesamling også)
så tar du med deg alle knutene og graver de ned i hagen
så skal de bli borte av seg selv..
husker jeg hadde en vorte som liten, og den ble borte.. og har aldri hatt noen siden heller[:)]
ORIGINAL: mo9ka
ORIGINAL: lille nupp
ett gammelt kjerringråd
ta ulltråd. lag en knute. (du må jo lage mange)
så grir man en og en tråd på hver hvorte (går sikkert og gni en på en vortesamling også)
så tar du med deg alle knutene og graver de ned i hagen
så skal de bli borte av seg selv..
husker jeg hadde en vorte som liten, og den ble borte.. og har aldri hatt noen siden heller[:)]
Prøvde noe det samme selv, men vi smurte på flesk og grav ned i hagen(jeg skulle ikke vite hvor det var), og når fleske var råtnet bort skal vortene være borte. Funket kjempebra her..ikke at jeg vet om flesket råtnet bort da men..borte ble iallefall vortene. Verd å prøve[;)]