Never mind
googlet.. Men så mye forskjellig som dukket opp.. Ringte heller legevakten som hun var hos. Så menge hun har begynt på medisiner, burde det gå gret.
Og ikke smittsomt
Og ikke smittsomt
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun skal ikke bade i basseng når hun har uvi! Kan smitte andre! Pass på at hun er varm, spesielt på føttene, hun skal ikke sitte på kaldt underlag (utendørs generelt). Veldig viktig at dere følger liten helt ut og at dere er nøye med dette! Et barn som har fått tidlig uvi vil ha lettere for å få det senere i livet![]()
Hun må drikke mye slik at bakteriene skylles ut med urinen, ikke bare nå men ellers ogsåHun er 8 år.. Og vært plaget i noen år.. Hovedsakelig fordi hun tisser for sjeldent.. Eller gjorde.. Vært til utredning
Hun er ikke hos meg.., men på ferie hos bf.. Han sendte meg en mld i går om at de hadde vært på legevakt.. Påvist UVI.. Satt på medisiner.
Datteren min ringte meg i ste.. Og fortalte at de var snart fremme der de skulle være på ferie.. Og at hun gledet seg til å bade i basseng... Jeg tenke jo mitt.. Hun fikk det jo påvist i går..
Tenker på å sende bf en sms.. Men da blir han nok sur.. Og mener jeg er belærende.. Men så redd for at hun nå kan få en langvarig UVI...
Hun må drikke mye slik at bakteriene skylles ut med urinen, ikke bare nå men ellers ogsågjerne litt sur drikke som sitronvann eller appelsinjuice
tranebærjuice skal også være bra
Ikke lett dette! Men hun bør ikke bade i basseng, det er mye bakterier der fra før og hun kan smitte andre som bader der. Hvis hun absolutt vil bade kan hun bade i sjøen (så lenge det ikke er for kaldt). Kjappe dukkerter for så å gå på land og varme segOg så må hun bytte bikinitruse hver gang hun blir våt (har badet), også senere ikke bare nå.
Jeg ville sendt en melding selv om han blir surheller sur bf enn syk unge
![]()