Barn med smykker

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Dere som bruker smykke på barna deres til hverdags,har dere på smykkene hele tiden?
Da mener jeg sover de med smykkene eller tar dere di av om natten og så på igjen på morgenen??

Nei armbånd er en ting..Tenker mere på smykke rundt halsen..
Han fikk 2 fine gullsmykker til dåpen sin,og i dag brukte vi det 1 men tok det av når han skulle legge seg for natten..
Litt redd for kvelning jeg da..

Men sånn armbånd hadde jeg nok h att på hele tiden..Men det har han ikke..men vi skal bytte noen av dåpsgavene og da skal jeg ha ett sånn armbånd til han [:)]

Har hatt smykker på om natten ved en feiltagelse, men pleier egentlig å ta det av på kvelden. Hun er så lita enda at jeg er redd hun skal kveles hvis smykket kommer for stramt rundt halsen på noen måte. Men jeg er redd for knapper på nattbukser også da. Liker dem ikke. Redd hun skal greie å ta tak i dem og få dem i halsen [&:]
Og armbånd kan hun ha rundt håndleddet så fremt de ikke har små deler som hun kan bite av og få i halsen.

hei min datter på 18mnd har hatt på seg smykke siden hun var 1år. aldri tatt det av jeg hvertfall[8D]

Jeg har dårlig erfaring med smykker på babyer så til de minste blir det bare til spess anledninger[;)]

jeg tar det va om kvelden.han blir så for rød i "halsskrukkene"..

Tar alltid av smykkene før natten![:)]

Gutten her i huset har en verdifult halssmykke som jeg kun tar på
ved spesielle anledninger.
Er så redd for at han skal ta det av og miste det noen steder...f:eks barnehagen

Back
Topp