Evette
Gift med forumet
Andre land har parade med våpen på sin nasjonaldag. I Norge har vi valgt bort dette for å ha større fokus på fred å barna våres! Så når man ser slikt er det virkelig lov å reagere!Helt innafor å reagere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre land har parade med våpen på sin nasjonaldag. I Norge har vi valgt bort dette for å ha større fokus på fred å barna våres! Så når man ser slikt er det virkelig lov å reagere!Helt innafor å reagere!
Andre land har parade med våpen på sin nasjonaldag. I Norge har vi valgt bort dette for å ha større fokus på fred å barna våres! Så når man ser slikt er det virkelig lov å reagere!
Kan jo ikke helt sammenlignes? Vi har parader. Andre lander bruker denne dagen til å skryte over våpen til å ta andre.I Norge har vi da parader med våpen? Garden har oppvisning hver 17. mai hvor de fyrer av et skudd (løsskudd) fra våpnene sine.
Kan jo ikke helt sammenlignes? Vi har parader. Andre lander bruker denne dagen til å skryte over våpen til å ta andre.
Enig!Jeg ville ikke sagt noe så lenge barnet ikke skader seg selv eller andre.. Alle har hver sin oppdragelse, så selv om jeg tenker at det er utrolig stygt når barn sikter på andre så ville jeg ikke blandet meg i deres oppdragelse
Enig!men at andre har pistoler/gevær kan men vel ikke reagere på? Folk er forskjellige.
Enig!!En ting er at de får lov til å ha det, men det burde absolutt læres til at man ikke skal sikte på andre uansett tenker jeg da.
Hadde nok sagt fra selv og.
Enkelte ting har med folkeskikk å gjøre tenker jeg... Er som å banne i kirka, man gjør det tross alt ikke av respekt for det kirken symboliserer - selv om man ikke er kristen selv...Enig!
Mye man skal blande seg oppi!
Det skjønner jeg også, men syntes det er foreldrenes ansvar og ta dette med barnet.Enkelte ting har med folkeskikk å gjøre tenker jeg... Er som å banne i kirka, man gjør det tross alt ikke av respekt for det kirken symboliserer - selv om man ikke er kristen selv...
Det skjønner jeg også, men syntes det er foreldrenes ansvar og ta dette med barnet.