Barn måtte reddes ut av varm bil *link*

Agrestic1 skrev:
Vi var der i 25 min før politiet kom, vet ikke hvor lenge de hadde sitti der før det. Stakkars små :-(((((( Gråt og var helt gåene....har vondt ennå jeg, og makan til ubrukelige foreldre...nei det er helt jævli!!!!

Huff, var det dere som var der? Kan ikke en gang tenke meg panikken man må føle.

Kan jeg bare spørre hvorfor dere ikke knuste rutene? 

Agrestic1 skrev:
Vi var der i 25 min før politiet kom, vet ikke hvor lenge de hadde sitti der før det. Stakkars små :-(((((( Gråt og var helt gåene....har vondt ennå jeg, og makan til ubrukelige foreldre...nei det er helt jævli!!!!

Var det noe åpning i et av vinduene da? Hvis dere var der når foreldrene dukket opp, hvordan reagerte de?

Labambie skrev:

Agrestic1 skrev:

Huff, var det dere som var der? Kan ikke en gang tenke meg panikken man må føle.

Det er ikke bare bare, selv om vi vurderte det. Var redd for at de ungene skulle få glass på seg. Politiet klarte ikke å knuse glasset med batong en gang, derfor blei takluka rivd opp. Stakkars små.....

Labambie skrev:

Agrestic1 skrev:

Jeg bor i området, og politistasjonen er kun et par min unna. Det ville sikkert skremt ungene mer med knuste ruter, og så lenge de ikke var døden nær så var nok politiet beste alternativ. Når det er sagt, så håper jeg virkelig dette får enorme konsekvenser for denne familien.

FrkPedersen skrev:

Agrestic1 skrev:

Var det noe åpning i et av vinduene da? Hvis dere var der når foreldrene dukket opp, hvordan reagerte de?

begge vinduene bak var oppe så det var mulig å stikke fingrene inn og ei takluke på gløtt. Mora gikk rett bort til politiet som holdt babyen og tok han, virka ikke videre berørt utifra det jeg så....datra ble holdt av ei annen en som kom samtidig som oss og hu ville visst ikke til foreldrene engang. Så ble visst faren forbanna og provesert for at takluka var rivd opp....skl gi deg provosert jeg....vi måtte gå for en får lyst til å vri hue på sånne. Var vel mer lamslått og sjokka vi, skjønner ikke ennå hva vi var vitner til. Mye etterpåklokskap og, eldste jenta ble beroliga av å prate med de som stod rundt bilen mens vi venta på politiet, men lillemann stakkars satt gjemt i maxi-cosien og så ikke stort så han var ganske hysterisk :-((((

Kleo79 skrev:

Labambie skrev:

Agrestic1 skrev:

Jeg bor i området, og politistasjonen er kun et par min unna. Det ville sikkert skremt ungene mer med knuste ruter, og så lenge de ikke var døden nær så var nok politiet beste alternativ. Når det er sagt, så håper jeg virkelig dette får enorme konsekvenser for denne familien.

Tok 10 min før de kom, føltes som en evighet!!!

Myshild Bergsprekken skrev:
det var visst en baby og en unge på 2 år.. og foreldrene hadde blitt irritert fordi bilen hadde blitt ødelagt.. idioter altså..

Ja, for BILEN er jo det ein skal bry seg om i ein slik situasjon. For nokon foreldre!! :-O

Drøyt å la barna være alene i bilen selv om det ikke hadde vært varmt ute... Håper de følges godt opp etter dette.

Det er helt utrolig at folk ikke klarer å tenke selv!
Bare det å gå fra et barn i bilen PÅ ET KJØPESENTER!?? Hva om brannalarmen går??
Eller i det hele tatt gå fra et barn i bilen på den måter er helt vanvittig...

Noe sier meg at det ikke bare er på dette området det skorter på omsorgen...

Heldigvis anmelder politiet det, og da regner jeg med barnevernet blir koblet inn og følger opp familien.

Back
Topp