Barn ingen adgang etter kl 17, på restaurant

Det finnes så mange forskjellige restauranter de fleste steder å velge mellom, at om det er én restaurant som ikke gir adgang til barn under 14 år på kveldstid, så ser ikke jeg problemet. Det er massevis av restauranter hvor du ikke kommer inn etter kl 20 om du er under 18 år(grunnet alkoholservering selvfølgelig), så om man allerede må ta hensyn til slikt, så må man vel klare å overleve en restaurant hvor man ikke kan ta med barn etter et visst klokkeslett og?

Som jeg så i artikkelen og, så var det jo ikke ubegrunnet. Det hadde vært problemer med at foreldrene ikke håndterte ungene sine, Og da må jo tiltak taes.

Så lenge det også finnes skikkelige steder (ikke bare maccern og burger king liksom) for dem som vil ut å spise med barn så er det greit med noen steder uten også.

Men så uregjerelige barn er det virkelig vanlig?

Slike restauranter er vel ganske tydlig spisesteder for voksne og ikke barnefamilier. Så ser ikke problemet.

Helt innafor, ønsker meg fler slike her i landet[emoji23]

Helt innafor. Aldri sett problemet med at enkelte steder er forbeholdt bare voksne så lenge det finnes et visst tilbud for alle. Det er ikke ålreit for noen parter om det blir kaos pga barn.

tenker på enkelte restauranter er det innenfor, men tar du med barn passer du på de også...

Hva med forstyrrende voksne, da :p

Helt innafor. Ingenting er mer irriterende enn når du skal på resturant, er barnefri og skal kose deg med en god middag, og det sitter hylende barn som skriker ved nabobordet. Da er middagen spolert. Helt greit at enkelte plasser har en grense. Der voksne kan få nyte en god middag i fred.

Husker en gang vi spiste middag ute, da vi oppdaget at en mor skiftet bleie ved bordet... Heldigvis var vi ferdig med middagen, og det ble ikke dessert for å si det sånn. :rolleyes: Var ikke tissebleie...:wtf:

Av og til skulle jeg ønsket at det fantes steder hvor det bare var adgang for voksne, uansett når på døgnet :D

Husker en gang vi spiste middag ute, da vi oppdaget at en mor skiftet bleie ved bordet... Heldigvis var vi ferdig med middagen, og det ble ikke dessert for å si det sånn. :rolleyes: Var ikke tissebleie...:wtf:

Av og til skulle jeg ønsket at det fantes steder hvor det bare var adgang for voksne, uansett når på døgnet :D
Æsj, det er så unødvendig :sour:

Når du er barnefri drar du ikke på burger king og fullt barneskrik i alle ender...

Helt innafor.

Synes det er flott med enkelte steder hvor det kun er egnet for voksene og at det er andre steder hvor det er tilrettelagt for barn.

Uten å ha lest alle svar her: jaaaaaa! Det syns jeg er helt i orden! Er vel mange andre plasser barn kan være med, så hvorfor ikke?

Men tviler på at det er «lov»?

Back
Topp