mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 30 Nov 2014 #1 Hva kaller man barna i midten? Blir det storesøster, lillesøster, eller bare søster? Må jo være forvirrende å gå fra å kalles lillesøster til noe annet. Hi hi! Alt man lurer på.....
Hva kaller man barna i midten? Blir det storesøster, lillesøster, eller bare søster? Må jo være forvirrende å gå fra å kalles lillesøster til noe annet. Hi hi! Alt man lurer på.....
Trylletrollet Elsker forumet Aprilbarna`15 30 Nov 2014 #2 Her er vi tre søstre Storesøster, lillesøster og minstesøster❤ Altså meg og mine søstre
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 30 Nov 2014 #3 Jeg har sett noen kalle sin for midtsøster. Selv ville jeg nok sagt største, mellomste og minste. Eventuelt storesøster/storebror, mellomste søster/bror og lillesøster/lillebror.
Jeg har sett noen kalle sin for midtsøster. Selv ville jeg nok sagt største, mellomste og minste. Eventuelt storesøster/storebror, mellomste søster/bror og lillesøster/lillebror.
H hoppedusa Gift med forumet VIP Aprilbarna`15 1 Des 2014 #4 I mitt hode vil det bli storesøster/bror på de største og lillesøster/bror på den minste. Hvorav den i midten både er store og lille
I mitt hode vil det bli storesøster/bror på de største og lillesøster/bror på den minste. Hvorav den i midten både er store og lille
Mizz_Mizzy Allerminsten i April-15? <3 Aprilbarna`15 2 Des 2014 #5 Storesøster, Lillebror og Allerminsten