Barn-i-magen behandling

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Vi var på hytta til svigerfar i helga og ved hytta ligget det et spa og resort hotell. Lørdagen hadde vi bokket massage og velvære. Jeg tok Barn-i-magen behandling og samboeren tok rygg og nakke behandling. Og etterpå hadde vi inngang til velvære avdeling med diverse basseng, bastuer og boblebad både ute med naturen rundt og inne med bar osv. Det er virkelig å anbefale. Så avslappende og behagelig. Når jeg er i basseng slutter bekkensmertene mine å plage meg og jeg er smertefri en stund etterpå også.. Har enda ikke vondt og nå er det et døgn siden.. Begynner å merke noe, men det er så lite foreløpig.

Hørtes hærlig ut, og ikke minst var det hærlig når jeg var på gravidspa i starten av juni :) Kjempe godt og avslappende :) en helt topp bursdagsgave så har satt ett ønske om "nybaktmammaspa" når lille er kommet ;)
Dette var også en bursdagsgave, fra min kjære :)
Var helt herlig :) Hørtes ut som at din var like bra :) Det var smart :) Vi tenkte å ta en ny tur utpå høsten, blir vel mer "barsel-spa" det ;) Men da tenkte vi å ta med et vennepar og en barnepike :)

Back
Topp