Barn fra før?:)

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Er det flere her med barn fra før? Eller er det første gang?:)
Har selv en gutt på 3 fra før:) Dette blir (forhåpentligvis) barn nr 2:)

Nicket avslører vell også det:)
 
Har ei på 20mnd, så blir vår nr2 hvis dette går bra:)
 
Vi har en sønn på 4 år fra før. Han har mast om baby en god stund nå. Så gleder oss til å kunne fortelle han det
Jeg gleder og også sånn til å fortelle 3 åringen her:) når har dere tenkt å fortelle det?:) jeg tenkte å vente til magen syntes eller etter uke 12. Men vi får se:) ventetiden blir lang for en så liten, så lurt å vente ei stund tenker jeg:) Han skal hvertfall bli den første før besteforeldre og sånn:) så kan han heller fortelle dem:)
 
Jeg gleder og også sånn til å fortelle 3 åringen her:) når har dere tenkt å fortelle det?:) jeg tenkte å vente til magen syntes eller etter uke 12. Men vi får se:) ventetiden blir lang for en så liten, så lurt å vente ei stund tenker jeg:) Han skal hvertfall bli den første før besteforeldre og sånn:) så kan han heller fortelle dem:)
Fruen til sjefen jobber på hans avdeling i bhg. Hadde det ikke vært for det, så skulle jeg gjerne sagt det litt tidligere. Nå blir det ikke før jeg er ca.12 uker. Dette fordi det nok ikke er noe han klarer å holde for seg selv. Vil ikke sjefen skal vite noe, da de har store problemer med å holde taushetsplikt der jeg jobber (av erfaring fra sist gang).
Jeg vil også gjerne at han skal kunne fortelle det til besteforeldrene :)
Tenkte jeg skulle bestille en "storebror" t-skjorte også kanskje.. :D
 
Fruen til sjefen jobber på hans avdeling i bhg. Hadde det ikke vært for det, så skulle jeg gjerne sagt det litt tidligere. Nå blir det ikke før jeg er ca.12 uker. Dette fordi det nok ikke er noe han klarer å holde for seg selv. Vil ikke sjefen skal vite noe, da de har store problemer med å holde taushetsplikt der jeg jobber (av erfaring fra sist gang).
Jeg vil også gjerne at han skal kunne fortelle det til besteforeldrene :)
Tenkte jeg skulle bestille en "storebror" t-skjorte også kanskje.. :D

Aha:) skjønner:) Ja det er jo like greit å vente, for ventetiden blir lang nok for de likevell:) Gleder meg sånn til å se reaksjonen hans:) tror han blir veldig glad:)

T-skjorte er koselig da:) vurderer noe lignende selv, får se:)
 
Har ei jente på 3 år fra før :) Men kjenner det er like spennende med nr 2 likevel;)
Ja samme her:) Like spennende denne gangen:) samme nervene tilstede kjenner jeg!:)
 
Back
Topp