Barn fra før

Fearless..

Forumet er livet
Mange her som har barn fra før, eller er dette førstemann?

Første barnet vårt [:)]

Så moro da[:)] Dette er vårt andre, men under forrige svangerskap var jeg ikke så veldig glad egentlig. Var ikke planlagt, følte livet mitt ville bli ødelagt, at det ville bli kjempe kjedelig osv. Så klarte egentlig ikke glede meg. Men når han kom... OMG for en sinnsyk følelse...[:)] Så denne gangen skal jeg glede meg masse[:)]

Første barnet her i gården [:D]

Andre barnet men det er så lenge siden [:)] hun blir seks i august.... Gleder oss kjempe [:)]

ORIGINAL: Monica07

Andre barnet men det er så lenge siden [:)] hun blir seks i august.... Gleder oss kjempe [:)]

Da blir du som førstegangs fødene å regne igjen, siden det er 6 år siden sist? Kjempespennende[:)]

vår andre[:D] gleeeeeeder meg!!!!

Eg har 2 gutar på 11 og 16 år[;)]

Dette blir mitt tredje, men sambo sitt første barn[:)]

Dette er vårt første barn.. Gleder oss kjempemasse[:D][:D]

Min andre...kan noen hjelpe meg med en sånn graviditets tråd..? Jeg testet positivt i dag[:)]

ORIGINAL: Tinde

Min andre...kan noen hjelpe meg med en sånn graviditets tråd..? Jeg testet positivt i dag[:)]
meinar du ticker??? Sånn som visar kor langt i graviditeten du er kommen?

ORIGINAL: fearless.

ORIGINAL: Monica07

Da blir du som førstegangs fødene å regne igjen, siden det er 6 år siden sist? Kjempespennende[:)]

Jo takk for den påminnelsen [:D] vet ikke helt om jeg liker det så godt hehe

Neida det er kjempe spennende, og Emilie har utrolig lyst til å bli storesøster så jeg gleder meg til vi kan si det til henne. Men det tørr jeg ikke før det er gått tre mnd.

Hihi, skulle kanskje ikke ha sagt det med førstegangs[:D] Men mener å ha hørt noe om det. Blir jo sikkert litt skummelt, siden du sikkert ikke husker så mye fra forrige svangerskap. Jeg fikk en gutt for 8 mnd siden, og har allerede glemt hvordan det var å være gravid ( men ikke fødselen[X(]) Men så har jo jeg gullfiskhukommelse da[:D]
Ja, kan tenke det vil bli stas for henne å bli storesøster til et lite gull[:)]

Jeg har en jente på 8 år fra før, men det er samboers første.

Alt er like spennende nå som første gang [:)] Og det er sååå kjekt å se samboer glede seg så mye som han gjør, leser svangerskapsbøker, klapper meg på magen (!!) etc. Men vi synes at tiden går så saaakte..!!!! [:)]

ORIGINAL: fearless.

Hihi, skulle kanskje ikke ha sagt det med førstegangs[:D] Men mener å ha hørt noe om det. Blir jo sikkert litt skummelt, siden du sikkert ikke husker så mye fra forrige svangerskap. Jeg fikk en gutt for 8 mnd siden, og har allerede glemt hvordan det var å være gravid ( men ikke fødselen[X(]) Men så har jo jeg gullfiskhukommelse da[:D]
Ja, kan tenke det vil bli stas for henne å bli storesøster til et lite gull[:)]

Har også lest det at ettersom det er så mange år siden så er det som første gang.... men "heldigvis" har jeg glemt hvordan det var hehe man husker kun alt det positive. Har hørt flere som sier at det kommer tilbake når riene setter igang [:)] 

Hadde et godt svangerskap sist var i storform, men jeg er jo seks år eldre nå så det har nok også litt å si... + ingen svangerskap er vel like? Går for tiden sykemeldt (sykemeldt til den 26) ettersom jeg mistet sist, skal til ultralyd 18, det blir spennende.

3 barnet....
sprøtt å tenke på igrunn,det virker som igår at første mann ble født selv om det snart er 7 år siden...

Back
Topp