Barn/dyrepass

Lolaliten

Elsker forumet
Januarhula 2014
Dere som har barn fra før eller dyr som trenger pass mens dere er på sykehuset, når tenker dere å sette de bort? Hvis ikke alt skjer helt plutselig da:p (det hørtes litt feil ut å sette bort barna, men dere skjønner hva jeg mener:) )

Og dere som har mann/samboer/kjæreste, når tenker dere at han skal ta to ukers permisjon fra? Fra termin eller litt før eller? Hvis ikke alt her også skjer helt plutselig:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Faktiskt så har vi ikke snakka om det, har ikke tenkt på det :/ Har bare hund og katt, så regner med bestevenninna mi som bor i leiligheten under oss hjelper til :)

Og regner med samboer skal ta permisjon fra termin ;)

Vi har hund, men bor bare 10 min unna sykehuset, så vi slipper å ha hundepass. Hvis det blir en lang fødsel og sambo blir stuck på sykehuset i maaaange timer så får vi bare svigers til å lufte hunden. Hun klarer å holde seg veldig lenge, så det blir ikke noe problem. :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Sniker fra desember. Blitt lovet at lillebror til kjæresten kommer og er hundevakt. Bor kun 15 min unna, så ikke noe stress med det. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men skal dere ikke være no på sykehuset etter fødsel? Eller drar mannen hjem? Min man kommer ikke til å få lov å forlate meg, så må finne en som kan passe hunden:p

Vi har svigermor som blir å bo hos oss for å passe gutta :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj, har faktisk ikke tenkt på hva vi skal gjør med dyre. Regner med at sambo drar hjem inni mellom.

Pappaen kan ikke ta permisjon før. Han har bare rett på 2 uker fri fra datoen barnet fødes!

Vi ringer barnevakt når vi skal dra på føden, så får barnevakten komme å være hos oss til vi er hjemme igjen. Eventuelt om de tar med gutten hjem til seg. Kattene klarer seg selv om man setter fram nok mat og har kattedo inne. Pappaen kommer nok hjem igjen så fort fødselen er over.

Vi har svigermor som blir å bo hos oss for å passe gutta :)

Når tenker dere at hun skal komme bort da? Bor hun såppas nærme at dere bare ringer når det begynner eller har dere planlagt noe?

Men skal dere ikke være no på sykehuset etter fødsel? Eller drar mannen hjem? Min man kommer ikke til å få lov å forlate meg, så må finne en som kan passe hunden:p

Du vil antageligvis sove mye, så det går nok helt fint om han drar hjem og lufter hunden, tar seg en dusj og skifter klær før han kommer tilbake igjen. Med mindre dere har lang vei til sykehuset da?

Ja, hun bor så nært at vi ringer når noe er på gang :) Vi bor under ti minutter ifra både sykehus og svigermor.

Du vil antageligvis sove mye, så det går nok helt fint om han drar hjem og lufter hunden, tar seg en dusj og skifter klær før han kommer tilbake igjen. Med mindre dere har lang vei til sykehuset da?

Det er ca 20 min med bil, men han har ikke lappen så det blir buss hvis han skal hjem alene. Vi skal ha sånn familierom, så tenkte at han skulle være med meg mens jeg er på sykehuset:p min far kan passe hunden vår, men han bor et lite stykke unna så vet ikke helt om vi skal levere henne rundt termin eller bare vente til det begynner også får han låse seg inn å hente henne:p

Vi har hund, men bor bare 10 min unna sykehuset, så vi slipper å ha hundepass. Hvis det blir en lang fødsel og sambo blir stuck på sykehuset i maaaange timer så får vi bare svigers til å lufte hunden. Hun klarer å holde seg veldig lenge, så det blir ikke noe problem. :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Skal ikke samboeren din bo med deg på sykehuset?

Faktiskt så har vi ikke snakka om det, har ikke tenkt på det :/ Har bare hund og katt, så regner med bestevenninna mi som bor i leiligheten under oss hjelper til :)

Og regner med samboer skal ta permisjon fra termin ;)

Oki, så praktisk:)

Hunden klarer seg jo alene en stund hvis dere bare legger ut nøkkel til han kommer. Plutselig er ikke fødsel i gang før 1-2 uker etter termin. Eller før termin ;)

Det var bare ett familierom der vi fikk storebror så vi hadde ikke mulighet. Begrenset med enerom også. Men hvis han har mulighet til å være sammen med deg er jo det bare koselig :)

Det er ca 20 min med bil, men han har ikke lappen så det blir buss hvis han skal hjem alene. Vi skal ha sånn familierom, så tenkte at han skulle være med meg mens jeg er på sykehuset:p min far kan passe hunden vår, men han bor et lite stykke unna så vet ikke helt om vi skal levere henne rundt termin eller bare vente til det begynner også får han låse seg inn å hente henne:p

Vi har to katter og en hund. Har foreldrene mine og svigermor i nærheten så tenker vi ringer når vi drar på føden eller noe sånt

Hunden klarer seg jo alene en stund hvis dere bare legger ut nøkkel til han kommer. Plutselig er ikke fødsel i gang før 1-2 uker etter termin. Eller før termin ;)

Det var bare ett familierom der vi fikk storebror så vi hadde ikke mulighet. Begrenset med enerom også. Men hvis han har mulighet til å være sammen med deg er jo det bare koselig :)

Ikke sant! Det er det jeg tenker også. Det er jo umulig å si når fødselen starter. Så faren min bare får komme opp når det begynner:)

Ingen hund eller katt her, men en hest :p Han vil bli passet av ei god og flink hestevenninne :) Jeg er mest bekymret for at han ikke skal få nok trening, da blir han så rastløs.. ;)

Ingen hund eller katt her, men en hest :p Han vil bli passet av ei god og flink hestevenninne :) Jeg er mest bekymret for at han ikke skal få nok trening, da blir han så rastløs.. ;)
Haha, nå så jeg først for meg at du har en hest stående i stua... Fryktelig frustrerende dersom han blir rastløs lissom. Hahahaha, knuser alt i sin vei. Heldigvis tok graviditeten er pause så jeg tenkte riktig, hester bor jo i stallen!!!!!

haha, han bor nok ikke i stua, men han hadde vært veldig velkommen inn hvis han hadde fått plass :p

ånei, nå blir jeg emosjonell, den skjønne skapningen min blir ikke "enebarn" lenger! :O Min kjære, trofaste, fantastiske bestevenn.. :love7 Mini er velkommen altså :)

Back
Topp