Barn bading offentlig.

Jeg har ikke latt ungene bade i fontener må jeg innrømme, men det ville nok isåfall ha vært i truse. På mindre offentlige steder må de gjerne løpe rundt naken og det hender de er nakne en kort stund på stranda også hvis jeg har glemt å ha med dobbelt badetøy og særlig eldste blir irritert av å ha på bløt badetruse for lenge.
 
Synes det er trist å høre at mange stirret jeg, viser hvor unaturlig kropp har blitt i samfunnet vårt når 2-3 åringer løper rundt nakne akkurat slik vi kom til verden. At vi så raskt seksualiserer kroppen til barn er egentlig grusomt men det er dette vi har blitt lært opp til.
Jeg lever ikke mitt liv etter hva andre personer kan ta bilder av. Og mine barn har fått lov å springe nakne både på stranda og hjemme i hagen. Ja noen kan ta bilder av de, og det gjorde garantert noen da jeg vokste opp også. Jeg vet også at det har blitt tatt bilder av meg av en pedofil som var på samling med idretten jeg deltok i. Han ble tatt, men det har ikke plaget meg nevneverdig at en fremmed har bilder av meg nå i voksen alder. Ekle kryp finnes overalt, de skal ikke få styre friheten vår og de skal ikke gjøre at jeg seksualiserer kroppen til barn.
Men bade i en fontene det hadde det ikke fått lov til av helt andre grunner enn nakenhet :)
 
Back
Topp