Barn bading offentlig.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Hva syns dere om at små barn står splitter naken i vann fontener og mitt i byen mitt i en park og bader.
Jeg må si jeg blev sjokkert det jeg såg idag med en veldig attraktiv berømt park her hos oss.
Jeg må spør litt hvor går grenser at deres barn får lov at bade plaske i vann. Med eller uten klær??
 
Hva syns dere om at små barn står splitter naken i vann fontener og mitt i byen mitt i en park og bader.
Jeg må si jeg blev sjokkert det jeg såg idag med en veldig attraktiv berømt park her hos oss.
Jeg må spør litt hvor går grenser at deres barn får lov at bade plaske i vann. Med eller uten klær??
Det kommer helt an på alderen? Ser ingenting galt i det for 2-5 åringer f eks.
 
Det kommer helt an på alderen? Ser ingenting galt i det for 2-5 åringer f eks.
Desse 2 jentene var sikkert 2-4 åren de løp rund helt naken. De satte seg ned og sprette med beine opp mitt i en bypark.
Nei det likte jeg ikke. Det er ju rene blotting av dine egne barn. Men det er meg da.
 
Tja. Min har badet naken flere ganger. Jeg seksualiserer ikke barn, så har ikke noe problem med å la han bade naken hvis han vil det.
Dog ikke på steder der det er veldig mye folk, fordi jeg ikke vil at andre skal seksualisere mitt barn.
 
Tja. Min har badet naken flere ganger. Jeg seksualiserer ikke barn, så har ikke noe problem med å la han bade naken hvis han vil det.
Dog ikke på steder der det er veldig mye folk, fordi jeg ikke vil at andre skal seksualisere mitt barn.
Akurat ja dok det er mye folk som mitt i en bypark og forbipasserende og folk som stirre på desse 2 jentene :oops:
 
Tja. Min har badet naken flere ganger. Jeg seksualiserer ikke barn, så har ikke noe problem med å la han bade naken hvis han vil det.
Dog ikke på steder der det er veldig mye folk, fordi jeg ikke vil at andre skal seksualisere mitt barn.
Jeg syns også det er rart å reagere på det, så jeg ville kanskje spart det der til en badeplass, man vet aldri hva mennesker tenker. Men jeg ville ikke tenkt noe særlig over det selv.
 
Syns man burde bruke badetøy på offentlige steder uavhengig av alder. Mest for barnets sikkerhet i en digital verden, men også av hygieniske årsaker.
Så enig med deg. Mye folk rund der alle slags alder. Føltes som desse 2 jentene sto på scene pga folk rund stirre
 
Jeg syns også det er rart å reagere på det, så jeg ville kanskje spart det der til en badeplass, man vet aldri hva mennesker tenker. Men jeg ville ikke tenkt noe særlig over det selv.
Hadde Oxå tenkt en badeplass er noe annet men ikke i en bypark.
 
Tja. Min har badet naken flere ganger. Jeg seksualiserer ikke barn, så har ikke noe problem med å la han bade naken hvis han vil det.
Dog ikke på steder der det er veldig mye folk, fordi jeg ikke vil at andre skal seksualisere mitt barn.
Akurat du seksualiserer ikke barn men tanken er ju at vi vil ikke andre skal seksualisere barn. Og man vet aldri hva og hvordan andre tenker
 
Reagerer ikke på at de er nakne, men at de får gå i fontene. Jeg vet hvor ekkel de kan være, med spy, glasskår og det som verre er.
 
Reagerer også litt på dette med fontenen, det er normalt ikke lov å bade i dem. For egen del slipper jeg ikke ungene nakne ut der mange kan se dem, føler litt på at det kan være mange rare folk og at noen kan ta bilder. Jeg tar selv ikke bilder av ungene mine nakne, feks når de bader i hagen osv, og gjør jeg det passer jeg på at ikke tissen blir med på bildet osv. Bilder kan komme på avveie. Ikke at det skader ungene eller oss med ting vi ikke vet sånn sett, men vil unngå at de er helt nakne blant masse folk.
 
Jeg hadde syntes det var skjønt og koselig, små barn som er helt usjenerte og ubrydde er så herlig å se på. Det er ikke mange år i livet man får oppleve det. Men dessverre er det mange ekle folk rundt, og mine egne barn hadde nok hatt en liten truse på. Trist at det er slik, men verden idag gjør fine ting til noe stygt dessverre.
 
Jeg hadde syntes det var skjønt og koselig, små barn som er helt usjenerte og ubrydde er så herlig å se på. Det er ikke mange år i livet man får oppleve det. Men dessverre er det mange ekle folk rundt, og mine egne barn hadde nok hatt en liten truse på. Trist at det er slik, men verden idag gjør fine ting til noe stygt dessverre.
Ja tenker oxå de minste en truse på. Jeg såg folk blev litt sånn satt ut og mange stirrade rart
 
Mine har alltid badetruse på. Synes ikke noe om unger som løper rundt nakne, men mindre de er hjemme.
 
Hva syns dere om at små barn står splitter naken i vann fontener og mitt i byen mitt i en park og bader.
Jeg må si jeg blev sjokkert det jeg såg idag med en veldig attraktiv berømt park her hos oss.
Jeg må spør litt hvor går grenser at deres barn får lov at bade plaske i vann. Med eller uten klær??
Skjer selvsagt ikke med mine barn. Helt uaktuelt faktisk
 
Back
Topp