Barn av samme kjønn - 3 gutter

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Noen her som venter gutt nr 3? Og kun har gutter fra før?:)
 
Ja, her kommer også gutt nummer 3:D Eldstemann er 5 og mellomste fyller 4 kort tid etter at minstemann blir født:Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Ja jeg :happy: Gutt nr 3 på vei. Eldstemann blir 4 og han i midten blir 2 rett etter at nr 3 kommer
Så gøy! Vi har samme aldersforskjell:) I starten tenkte jeg det siste kom til å bli jente fordi det hadde vært gøy å oppleve det også. Men naturen ville det annerledes, og tror de får et fantastisk samhold:) Hvilke tanker har du?:)
 
Ja, her kommer også gutt nummer 3:D Eldstemann er 5 og mellomste fyller 4 kort tid etter at minstemann blir født:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Så artig at vi er flere:) I starten tenkte jeg den siste kom til å bli jente fordi det hadde vært gøy å oppleve det også. Men naturen ville det annerledes, og jeg tror de får et fantastisk samhold:) Hvilke tanker har du?:)
 
Så gøy! Vi har samme aldersforskjell:) I starten tenkte jeg det siste kom til å bli jente fordi det hadde vært gøy å oppleve det også. Men naturen ville det annerledes, og tror de får et fantastisk samhold:) Hvilke tanker har du?:)
Hadde samme tanker som deg, hadde vært gøy med en jente men en stund før oul begynte jeg å tenke over hvor herlig det er med de guttene jeg har fra før. De er jo verdens søteste gutter :p elsker dem over alt på jord så da tenkte jeg at det hadde vært kjempestas med enda en for å gjøre trekløveret komplett. Så nær i alder og alle gutter så tror og håper jeg de får jeg veldig godt samhold. Så da jeg fikk vite at det er gutt ble jeg kjempeglad :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Hadde samme tanker som deg, hadde vært gøy med en jente men en stund før oul begynte jeg å tenke over hvor herlig det er med de guttene jeg har fra før. De er jo verdens søteste gutter :p elsker dem over alt på jord så da tenkte jeg at det hadde vært kjempestas med enda en for å gjøre trekløveret komplett. Så nær i alder og alle gutter så tror og håper jeg de får jeg veldig godt samhold. Så da jeg fikk vite at det er gutt ble jeg kjempeglad :Heartblue:Heartblue:Heartblue
Ja jeg ser bare nå det fantastiske samholdet mellom de 2 jeg har fra før tiltross for at minste ikke fyller 2 år før like over nyttår, så blir nok veldig komplett når sistemann kommer:):Heartblue Blir vel noen tantejenter jeg kan flette hår og kle i kjoler.
 
Ja jeg ser bare nå det fantastiske samholdet mellom de 2 jeg har fra før tiltross for at minste ikke fyller 2 år før like over nyttår, så blir nok veldig komplett når sistemann kommer:):Heartblue Blir vel noen tantejenter jeg kan flette hår og kle i kjoler.
Jeg får en gutt og har jente fra før. Meeen hadde et lite håp om en jente til:angelic::angelic::angelic::angelic:
Hehe, men min samboer har to brødre. Så de er tre gutter, de har er helt fantastisk forhold nå. Både til hverandre og foreldrene:) Jeg misunner han veldig der! De er bestevenner og elsker å finne på ting med familien:happy:
 
Venter gutt nummer fire her :p haha
Var lettere å «akseptere» denne gang enn de andre, selvom jeg kan bli ganske trist av å tenke på det jeg har «mistet» ved å ikke få datteren jeg alltid såg for meg jeg skulle ha.
Men tror ikke man får noe man ikke skulle hatt :)
Det er akkuratt de guttene her som skulle komme til oss og som jeg trengte mest av alt.
Eneste jeg ber om er nye episoder med fantus og maskinene eller noe annet gøy for gutter :p
Er så lei store maskiner, brannmann sam og paw Patrol :p
 
Venter gutt nummer fire her :p haha
Var lettere å «akseptere» denne gang enn de andre, selvom jeg kan bli ganske trist av å tenke på det jeg har «mistet» ved å ikke få datteren jeg alltid såg for meg jeg skulle ha.
Men tror ikke man får noe man ikke skulle hatt :)
Det er akkuratt de guttene her som skulle komme til oss og som jeg trengte mest av alt.
Eneste jeg ber om er nye episoder med fantus og maskinene eller noe annet gøy for gutter :p
Er så lei store maskiner, brannmann sam og paw Patrol :p
Jeg skjønner:) Har vent meg veldig til det nå. Men kjenner det stikker litt når jeg ser fine kjoler i butikken osv. Samtidig er det vel viktigere ting enn det i livet:) Guttene jeg har fra før er veldig kosete og herlige. Så blir nok stor stas med 3 mann. De blir nok å få et fantastisk samhold:)
 
Venter gutt nummer fire her :p haha
Var lettere å «akseptere» denne gang enn de andre, selvom jeg kan bli ganske trist av å tenke på det jeg har «mistet» ved å ikke få datteren jeg alltid såg for meg jeg skulle ha.
Men tror ikke man får noe man ikke skulle hatt :)
Det er akkuratt de guttene her som skulle komme til oss og som jeg trengte mest av alt.
Eneste jeg ber om er nye episoder med fantus og maskinene eller noe annet gøy for gutter :p
Er så lei store maskiner, brannmann sam og paw Patrol :p
Har jente nå og det er nøyaktig det samme det går i her:eek: Er så lei nå:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Venter gutt nummer fire her :p haha
Var lettere å «akseptere» denne gang enn de andre, selvom jeg kan bli ganske trist av å tenke på det jeg har «mistet» ved å ikke få datteren jeg alltid såg for meg jeg skulle ha.
Men tror ikke man får noe man ikke skulle hatt :)
Det er akkuratt de guttene her som skulle komme til oss og som jeg trengte mest av alt.
Eneste jeg ber om er nye episoder med fantus og maskinene eller noe annet gøy for gutter :p
Er så lei store maskiner, brannmann sam og paw Patrol :p

Sniker fra mars. Jeg venter også gutt nr 4 og kjenner meg så igjen i hva du skriver.:p Jeg unner så minstemann å få en tett bror å vokse opp med, men jeg kjenner også på en slags sorg over hva som aldri blir. Og jaaaa. Kan det lages nye episoder med fantus og maskinene?!:hilarious:
 
Back
Topp