Barmesanger

PolarZebra

Elsker forumet
Hva er din og ditt barns favoritt barnesang? :)
Trenger litt inspirasjon for føler jeg har glemt alt for mange av dem og vil synge med han :)

En av veslas favoritter, mulig det er fordi avdelingen hun går på i bhg heter Rumpetrollet ;)

Små rompetroll, små rompetroll er morsomme å se
små rompetroll, små rompetroll er morsomme å se
små froskene, små froskene de hopper fort av sted
små froskene små froskene de hopper fort av sted,
men øre, men øre får ingen frosker ha
men øre, men øre får ingen frosker ha

Å rompene, å rompene, dem vokser de i fra.
Å rompene, å rompene, dem vokser de i fra
Ko-ak-ak-ak,ko-ak-ak-ak
ko-ak-ak-ak-ak-ak
ko-ak-ak-ak-ko-ak-ak-ak
ko-ak-ak-ak-ak-ak

Vi har ikke noe favoritt sang/sanger enda! Men jeg har kjøpt singsang kortene og de er i flittig bruk. :) Når jeg får se teksten så løsner sangene med en gang. Da husker jeg de. Er så fornøyd med de kortene. :) vesla elsker at vi synger for henne! :)

Her er favorittene kaptein sabeltann og på låven sitter nissen. :) han bryr seg ikke så mye om at det er litt utenfor sesongen :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vi er apekatter, apekatter, apekatter små og vi liker oss best i trærne...:p

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Hun synger mye mikkel rev og bæ, bæ lille lam.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Foreløpig går det på alt som har med dyr å gjøre, han kommer med dyrene sine og jeg synger om dem :)

Har egen liste med barnemusikk på spotify og er bæ bæ lille lam, en,to og tre indiandere og byggmester bob som er favoritter om dagen :)

Jeg er veldig glad i "hysj kan du høre" og "kamelen klara". Og så er de singsang kortene geniale :)

Jeg er forresten veldig glad i Den første løvetann;-)

Er du veldig glad og vet det, Lille Petter Edderkopp,
og den som går sånn "mandag tirsdag klapp klapp klapp, onsdag torsdag tramp tramp tramp, lørdag søndag blink blink blink, og søndag gjør vi ingenting", de har vi pleid å synge med Sofie.
Så har vi jo Ro ro til fiskeskjær og Ro ro din båt, tøffe tøffe toget...

Synger det meste som vi kommer på, men Sofie lærer jo mange sanger i barnehagen som ikke jeg kan.

Jeg vil ha en liten hund og Det var en gang (Trond Viggo Torgersen) har hun forresten vært veldig fan av i det siste. :)

Her går det i bæ bæ lille lam, vi har en tulle, ro ro til fiskeskjær, ramsammsam

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Back
Topp