Barevogn?

oldtidsegypter

Forelsket i forumet
Hei! Drømmevognen er helt klart Emmaljunga Mondial De Luxe, ingen kan måle seg med den, synes jeg. Prisen derimot, er ikke drømmen :p Har funnet ut at jeg bør prioritere litt bedre enn å kjøpe den, rent økonomisk. Ser etter en vogn som er høy, litt den "retro" typen. Har ikke funnet én eneste annen vogn som jeg synes passer til ønskene mine. Lurer derfor på om noen har noen tips?

Også lurte jeg i tillegg på om noen av dere hadde prøvd Teutonia sin vogn, Elegancé? Synes den ser fin ut, litt lavere prisklasse, også :p

ImageUploadedByBV Forum1404584677.159628.jpg

Eneste med denne, er vel det at jeg synes kalesjen ser litt "posete" ut, ikke så hard, liksom :p Den virker heller ikke så dyp? Sliter veldig, når man skal være så kresen som det jeg er :p
 
Stilig! Hva er pris på mondial vs denne?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Litt usikker, men i den ene butikken vi var å tittet i, så lå Teutonia sin på ca 7k, mens Emmaljunga sin lå på ca. 11-12k. Synes det er betydelig forskjell, for vår del :p
 
Jeg har emmaljunga mondial de luxe og betalte ikke mer enn 9000kr.. Kjøpte den i november 14.

Nå kommer snart 2015 modellene i butikken, så om modial de luxe går ut vil den kanskje være på tilbud? Ville anbefalt deg å fulgt med :)

Er kjempe fornøyd med vognen, angrer ikke på kjøpet :)
 
Bassonbaby har samme type vogner. Men de er billigere.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg og ønska meg veldig emmaljunga, men endte med en brukt brio... føles litt bedre å ikke ha overbetalt da ;)
 
Jeg ønska meg emmaljunga, men da økonomien ikke strakk til, endte vi på i'coo peak air. Elsker den vogna. ❤ Bruker enhver anledning til å trille rundt å vise den fram. Betalte bare 5990,- levert på døra. ❤
 
Vi kjøpte emmaljunga de luxe på barnevognservice i Bergen og betalte 9 tusen for den. :) Eg fant heller ingen andre som kunne måle seg med denne! Er jo så fin :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei! Drømmevognen er helt klart Emmaljunga Mondial De Luxe, ingen kan måle seg med den, synes jeg. Prisen derimot, er ikke drømmen :p Har funnet ut at jeg bør prioritere litt bedre enn å kjøpe den, rent økonomisk. Ser etter en vogn som er høy, litt den "retro" typen. Har ikke funnet én eneste annen vogn som jeg synes passer til ønskene mine. Lurer derfor på om noen har noen tips?

Også lurte jeg i tillegg på om noen av dere hadde prøvd Teutonia sin vogn, Elegancé? Synes den ser fin ut, litt lavere prisklasse, også :p

Vis vedlegget 67529

Eneste med denne, er vel det at jeg synes kalesjen ser litt "posete" ut, ikke så hard, liksom :p Den virker heller ikke så dyp? Sliter veldig, når man skal være så kresen som det jeg er :p
Har du sett på vogn i Sverige? Jeg vurderer Mondial De Luxe og ble tipset om at de kunne være ganske mye billigere der. Du må riktignok dra å hente den i butikken da det ikke er 'lov' å sende Emmaljunga per post.


❤️Venter en gutt 30.desember ❤️
 
Har du sett på vogn i Sverige? Jeg vurderer Mondial De Luxe og ble tipset om at de kunne være ganske mye billigere der. Du må riktignok dra å hente den i butikken da det ikke er 'lov' å sende Emmaljunga per post.


❤️Venter en gutt 30.desember ❤️

Vi tenkte på det, men tiden løp fra oss :p Med termin om bare ti dager, så bestemte vi oss for å kjøpe en simo kombi :) Så hentet den i går :p er kjempefornøyd med den, synes den er såå fin! Ikke like fin som Mondial De Luxe, riktignok.. men kjempefin uansett! Kjøpte den av ei som kun hadde brukt den i tre måneder før hun byttet vogn og fikk den for 3 tusen. Så veldig fornøyd :D
 
Back
Topp