Barehege!!

Lisemor_

Forumet er livet
Hei
Hvor har du kjøpt den herlige liverpooldrakta til Leah??
Har en mann som er HEL frelst.. hehe.. må jo bare kjøpe en til Filip

på kopShop på [link=http://www.liverpool.no]www.liverpool.no[/link] [:D] kjøpte tåteflasker og smokker og vi.. Like Liverpoolfrelst begge to her i huset..[;)] Følte vi kunne ta oss råd til det, da.. ettersom vi kjøpte billig, brukt vogn og ikke brukte så mye penger ellers på babyutstyr.. er jo et MUST.. hihi.. Bra dere heier på riktig lag!! Samboer skal på guttetur dit i oktober.. gjett hvem som er "litt" misunnelig, da.. [8|][:D]

Takk takk :)
skal bestille til mandag, vi må nesten ringe, så vi vet vi får det riktig.. har du navnet på baksiden?? :) ja, må jo ta seg råd så lenge det gjeler Liverpool, hehe.

jeg har også lyst på smokkene, de var jo skjønne da [:D] menhan tar jo ikke smokk da.. holder på å terpe på det hveeeer dag. Men om vi kjøper, er det jo ikke mye penger som går tapt.. 99 kr lissom..

Guttetur?? å WOW!! det må jo være litt av en opplevelse da!!! hoho..
får håpe de vinner da,  men det er vel verd turen uansett, hehe [:D]

Ho har fått Alonso bakpå.. Tenkte å få etternavnet hennes bakpå, men kunne kun få en av spillerne på Liverpool bakpå..

Hehe.. Tenkte at ho kan jo egentlig kjøpe seg ei liverpooldrakt en gang i året, så mange penger ho får i barnetrygd.. hehe.. Over 10 000 i året, så kunne ho jo kosta på seg det.. hehe..

Ja, tror det blir litt av en opplevelse å få dra på Anfield!!! Jeg har bursdag 15.sept. Så jeg har sagt at han trenger ikke kjøpe noe gave til meg til den dagen, men om han vil kan han kjøpe noe til meg når han er der!! Så da regner jeg med ei signert liverpooltrøye.. hehehe.. Er ikke så storforlangende, nei.. [:D][:D]

nei, ærlig talt.
signert drakt er jo det minste han kunne gitt deg, hehe
jeg trodde også  man kunne få sitt eget navn på.. hmmmm jaja..

hvis hun sparer i noen mnd kan hun til og med ta seg råd til en tur på Anfield selv, hehe

Eller kanskje ho vil spandere en tur på mamma'n sin??? hehehe.. Holder med Liverpool du også, eller?? Ja, selvfølgelig.. Du virker jo som ei fornuftig dame, så!! hehe..

hehe.. meget fornuftig..
neida.. da jeg møtte mannen min var jeg helt grønn på fotball.. så fikk han meg til å engasjere meg i tippeligaen, så jeg har ikke kommet meg lenger enn det, hehe [:)]
så jeg holder med Start.. Liverpool også selvfølgelig [8D] men kan ingen navn der.. nesten..
men det kommer [;)]

Jada!! Kan ikke alle navna der lenger jeg heller.. Var en periode jeg nesten ikke klarte å følge med på noe fotball.. Ødela kneet mitt, slik at jeg ikke kunne spille fotball mer.. Og det var jo hele livet!!! [:)] Men vet vel hvem de fleste er allikevel, da.. Men mange av de gamle gode er jo ikke der lenger.. [;)] Start, ja.. Svogeren min og holder med dem! Og lærer opp ungene.. hehe.. Samboer holder med RBK.. Og da blir jeg en liten støttesuporter.. Har liksom ikke noe lag i Norge, jeg.. Men RBK er jo nærmeste tippeliga-lag, da.. Men likte ikke helt stilen dems før.. Om dem tapte var det alltid noe å skylde på.. [:)] Men nå er det jo blitt bedre.. og syns det er greit at dem kan tape litt også.. ellers blir det jo litt kjedelig, da!!![:D]

ja, må jo tape litt også, hehe. ellers er det jo ikke noe spennende..
jeg gikk i klasse med en som spiller på start (K.Hæstad) og da er det jo litt ekstra gøy å følge med [:)]

spilte du selv, du ja? [:)] men huff, så utrolig kjipt at du ødela kneet. [:o] 

men neste år har du nok lag i tippeligaen [;)]  så lenge de får beholde Abiodum (om du tilfeldigvis holder med hamkam[;)])

Back
Topp