barehege :O)

OJJ.. hehe.. Har ikke vært på pc'n før i dag, jeg.. ;) Vi skal vel oppover neste uke, men "måtte" ringe oppover å bestille time selv, var jo til Røros i går.. Og da jeg ENDELIG kom gjennom, var det ei sur drittkjærring jeg prata med.. Som gjorde alt så vanskelig og sa at ho kunne ikke ordne time før legen er tilbake.. (på mandag..) Sa jo at han sa jeg bare skulle ringe opp å ordne ny time selv, sa jeg skulle prate med en av to damer jeg har glemt navna på.. og sa det til ho jeg snakka med.. Ja, ho visste hvem jeg mente, men detta kunne ho ordne.. JADA.. Derfor ho må vente til legen er tilbake?!?!?! Ble litt oppgitt.. For jeg lik å vite det i litt god tid, ellers går det jo ikke an å legg noen andre planer neste uke.. [:@] 

Leah er på sin 12.gips.. "er på vei", men fremdeles ikke fornøyd.. Så må nok sikkert opereres igjen.. Men det kan ikke gjøres før ho er 3 mnd (er jo ikke lenge til det, da..) Men HÅPER det skjer masse de to neste gangene slik at hun kan slippe det.. Men det viktigste er jo at det blir bra... [:)]

MEN!!! Da jeg var i tr.heim sist (forrige uke), så hadde ene foten gått litt tilbake.. og jeg var jo ikke akkurat så glad etter å ha vært der.. Så traff jeg ei venninne (fra Tynset som jobber oppi der..) Ikke så glad i ho egentlig.. Hermer MASSE etter meg.. Og da jeg fortalte om beina til Leah etter den gipsinga, så sa ho :" Får håpe ho får av gipsen til konfirmasjon, da.. hehehe.." MORO!! Arg.. [:@] Går det virkelig an!?!?! Var jo nesten på gråten flere gang når jeg tenkte på den stakkars, lille go'jenta mi den dagen..

Hehe.. Da fikk jeg jo faktisk blåst ut litt irritasjon og.. [:D] Men for å svare på sp.målet ditt, da.. Det skal vi!! men vet ikke når.. [:)]

uffda,det var da voldsomt til problemer folk skulle lage for dere da...[:'(]
Vi skal jo i gang med dåpsforberedelser til uka,men hadde vært morro å treffe dere før vi drar sørover....

Og den komentaren til hun "venninna" di var rett og slett smakløs.... Utrolig unødvendig å si!!

Krysser fingre og tær for at det har blitt bedre med beina hennes til neste gang...
Synes dere er så utrolig tøffe,altså!!!

Takk for det! [:)] Er vel mest tuppelura som er den tøffeste.. [;)] Spurte litt mer om idrett og sånn når ho blir eldre.. og da sa han at en av verdens beste kvinnelige fotballspillere, spiller på USA's landslag.. Er født med klumpføtter, og behandlet på samme måte.. Så DA er det håp!!! Skal nok bli ei skikkelig fotball-jente detta, ja!! [:D]

Ja, hadde vært moro å treffes igjen! Skal gi lyd når jeg får høre noe mer!!! :)

Back
Topp