Bare...

babyklarnå

Elsker forumet
5 uker til vi skal til forsamtale. Jeg gleder meg bare så utrolig masse, teller dager, og tenker masse på dette. Er utrolig spent på hva som kommer ut av samtalen, og hvor tidlig vi kommer i gang [:)]

blir spennende [:D][:D]

Jeg skal heldigvis gjøre masse kjekt før vi skal til samtalen da. Skal 2 dager på kurs i neste uke, 5 dager til Berlin, en helgetur til Bergen, 2 planleggingsdager med jobben hvor vi drar bort på hotell, og når vi har vært der, så er det jammen meg tid for samtale gitt [:)]

ORIGINAL: Serene

masse lykke til med samtalen om ca 5 uker [:)]

Masse lykke til på forsamtalen[:)]

Lykke til med forsamtalen, selv om det er litt frem i tid...så er det veldig deilig å ha en dato å forholde seg til.

Gleder meg til å følge deg på vegen til en postiv test, for det blir det jo - enten det blir på første forsøk eller slik som andre av oss på de senere forsøkene. [;)]

Det er faktisk ikke så lenge igjen nå, 4,5 uke, og det kommer til å rase avsted. Jeg håper det går på første forsøk [:)] Viss ikke så er det bare å begynne på igjen etterpå [:)] Det er bare 33 dager igjen, og de kommer til å fly avsted [:)] 

Tusen takk alle sammen [:)]

ORIGINAL: Ivara

Dere har en spennende tid foran dere [:)] Lykke til på forsamtale.

Hvor skal dere ?

Vi skal til Haugesund [:)]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med forsamtalen om ca fem uker! Dere har en spennende tid foran dere og jeg håper det blir fullklaff allerede på første forsøk. [:)][:)]

Back
Topp