"Bare" vonde kynnere eller rier

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Hvordan vet man egentlig om man "bare" har litt vonde kynnere eller faktisk har rier som fører til noe? Hvis det er fødsel på gang bør man ha andre tegn å? Slim/blod el?

Førstegangs her og synes det er litt vanskelig å vite;)

Jeg synes den er vannskelig selv om jeg skal nå i min fjerdefødsel ;)
Men de sier at kynnere går over om du er i aktivitet, tar en varm dusj og de er ikke regligmesige..
Ingenting av dette stemmer for mine kynnere, men det kan jo være noe å prøve? Og er du usikker ta en telefon, bedre med en telefon for mye enn for lite:)

Er egentlig ikke i tvil om at dette er rier lenger:D De er vonde og kommer i tak. Varer mellom 50-60sek. Det varierer litt i tiden mellom 7-9 min;) Håper bare de er gode og ikke bare lureri:p
Oi, så spennende!! :-D

Er egentlig ikke i tvil om at dette er rier lenger:D De er vonde og kommer i tak. Varer mellom 50-60sek. Det varierer litt i tiden mellom 7-9 min;) Håper bare de er gode og ikke bare lureri:p
Så spennende! :-)
Det høres jo ut som det er rier du har fått! Du har nok allerede ringt føden også kanskje? :-)
Masse lykke til! :-)

Mine kynnere sitter forresten i magen.
Riene sitter rundt hele kroppen, både ryggen og magen.

Spent på oppdatering!! Håper lille har kommet nå!! :-D

Så spennende! Ja man kan ofte være i tvil om man bare har kynnere eller om det er rier, men når det kommer til stykket så er man faktisk ikke i tvil om det er rier ;) håper de kommer mer regelmessige eller at du kanskje allerede har født :) masse lykke til!

Back
Topp