Bare vi som har dette problemet..?

Har du prøvd bæresæle ?

Lillebror her er nærhetsbaby. Vi sliter mye med dagsoving.

Min løsning har blir.
1. Finn et godt headset, podkast på øret få frem latteren.
2. Få lillebror i bæresæla
3. Ut å gå tur i nærområdet

Meeen jeg Orker ikke dette hver dag!! Men de dagene jeg følge meg litt lost.

Håper det løser seg for deg og at dette bare wr en periode :)
 
Hvordan gjør du det når du skal steder da?:) Blir hun grinete om hun ikke får sove?
Mini blir så lett overstimulert, så om jeg drar plasser og han allerede er trøtt eller holder på å bli det så blir det fort hysterisk gråt. Det gjør at jeg ikke tør å gjøre så mye når han ikke er uthvilt. Og det skal jo litt til at det passer akkurat med bestemt tidspunkt for feks barseltreff og planlagte trilleturer med andre.

Vil du anbefale den boka om dagsoving?:)

Sykt irriterende når mannfolka sier sånt! Kjekt med avlastning, det er gull verdt. Denne uka er vi i feriehuset med svigers, så får god hjelp der, pluss at mannen har fri og har skjerpa seg litt. Men fortsatt meg som tar meg av mesteparten av legginga, så er jo bra sliten likevel.

Er nok hakket heldigere da for hun pleier ikke å sette i hysterisk gråt, pleier å klare å få henne til å sove før det. Men f.eks når vi er på babysang så bysset jeg vogna i en evighet mens de andre spiste lunch [emoji85] nesten sovna og så kom ei dame bort og spurte HØYT om hun kunne hjelpe og da var det bare å snu og gå ut igjen for å roe på nytt. Hun sovner til slutt..

Jeg synes det var mye nyttig i den boken ja. Nå skjønner jeg hvorfor hun sover godt på natta men ikke dagen f.eks. Men hun mi er veldig vanskelig å forlenge dupp på, for jeg har prøvd veldig mye av det som stod i boken. Har kontant med hun fra lilleminis nå, og prøver ut noe hun sa. Fikk en dupp på 1t og 40 min! Veldig glad for det for det er lenge siden vi hadde en på lengre enn 40 min.
 
Back
Topp