Bare venter på permisjon

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Altså, jeg gleder meg sånn til permisjon og til babyen er her, at jeg ikke tenker på stort annet om dagen. Jobb er ikke førstepri for å si det sånn, jeg gjør det jeg må og ikke noe særlig mer. Ikke tidenes ansatt akkuratt! Har litt dårlig samvittighet for det, men jeg klarer bare ikke konsentrere meg om jobb på samme måte som før jeg ble gravid. Nå går det meste av tankevirksomhet på babyen og den kommende tiden, ting vi må handle osv...

Flere?

Altså, jeg gleder meg sånn til permisjon og til babyen er her, at jeg ikke tenker på stort annet om dagen. Jobb er ikke førstepri for å si det sånn, jeg gjør det jeg må og ikke noe særlig mer. Ikke tidenes ansatt akkuratt! Har litt dårlig samvittighet for det, men jeg klarer bare ikke konsentrere meg om jobb på samme måte som før jeg ble gravid. Nå går det meste av tankevirksomhet på babyen og den kommende tiden, ting vi må handle osv...

Flere?

Haha, har det ganske likt her :p

Her er det faktisk motsatt! Tenker ikke så mye på baby og permisjon.. Håper baby holder seg inn til termin, så rekker jeg å forberede meg mentalt fra og med når permisjonen starter :P men jeg gleder meg jo som alltid til sommeren da!

Flere?
Signerer denne lett! Motivasjonen på jobb er ikke på plass, og etter en helg på jobb føler jeg meg også regelrett fyllesyk så her telles det ned til ferie + permisjon! ♡

Gleder meg sååå til permisjon! Har jobbet 100% hele sv med unntak av denne uken, og kjenner jeg gleder meg til permisjonen begynner :P bare synd det føles så lenge til.. :P

Jeg er litt delt egentlig for jeg virkelig elsker jobben min og den betyr veldig mye for meg. Men pga div grunner valgte jeg å ringe legen om mandagen og er nå sykemeldt noe det er fare for at jeg blir frem til permisjon. Men jeg er ikke helt klar mentalt sett til å få neste mann, men jeg hater å være gravid så ser fram til å bli ferdig :P

Jeg er veldig klar for baby og permisjon nå jeg også. Har så lyst til å bare gjøre alt klart, men er litt tidlig enda :P
Har vært sykmeldt en uke nå. Sitter å venter på å komme inn til legen, 28 ukers kontroll, så finne ut veien videre ift jobb :)

Så ekstremt likt!!! Haha vil bare ligge ned og kjenne på babyen sparke og hjernen er et helt annet sted enn på jobb stort sett hele tiden :P

Er glad jeg skal ha en del ferie før perm.. Har bare 28 jobbdager igjen :p så de får bare gå som de går :D

Å så herlig å høre at det er flere i samme båt! haha :) Men det er jo ikke spesielt rart vi tenker på annet enn jobb, når vi tross alt driver å produserer et helt nytt menneske!
Jeg kom nettopp på at jeg har 15 dager betalt ferie igjen i år (har et vikariat, så om det ikke brukes nå får jeg de ikke igjen) og de skal jeg søren med bruke!! Tar fri de inneklemte dagen i mai (er det bare 15 mai forresten?) og så de resterende før permisjon. Permisjonen starter 22 juni, så da tar jeg sikkert ferie fra første uken i juni eller noe.. Deilig!!

Å så herlig å høre at det er flere i samme båt! haha :) Men det er jo ikke spesielt rart vi tenker på annet enn jobb, når vi tross alt driver å produserer et helt nytt menneske!
Jeg kom nettopp på at jeg har 15 dager betalt ferie igjen i år (har et vikariat, så om det ikke brukes nå får jeg de ikke igjen) og de skal jeg søren med bruke!! Tar fri de inneklemte dagen i mai (er det bare 15 mai forresten?) og så de resterende før permisjon. Permisjonen starter 22 juni, så da tar jeg sikkert ferie fra første uken i juni eller noe.. Deilig!!

Viktig å få brukt det man har rett på ja :)

Er 100% sm frem til permisjon så her er det avslapning☺kunne tenkt meg å jobbe litt hver uke,men uten førerkort for tiden pga sykdom og da går ikke kabalen opp..

Er 100% sm frem til permisjon så her er det avslapning☺kunne tenkt meg å jobbe litt hver uke,men uten førerkort for tiden pga sykdom og da går ikke kabalen opp..
Så "kjedelig", men bra for deg :) hva gjør du for å få tiden til å gå? Jeg holdt på å gå i veggen når jeg var 100% sykemeldt, men kanskje fordi jeg har bekkenløsning og det er så lite jeg kan gjøre hjemme :/ så nå jobber jeg med tilrettelegging, men får se hvor lenge det varer for her går smerten på nervene og får kynnere av å ha så mye vondt!

Så "kjedelig", men bra for deg :) hva gjør du for å få tiden til å gå? Jeg holdt på å gå i veggen når jeg var 100% sykemeldt, men kanskje fordi jeg har bekkenløsning og det er så lite jeg kan gjøre hjemme :/ så nå jobber jeg med tilrettelegging, men får se hvor lenge det varer for her går smerten på nervene og får kynnere av å ha så mye vondt!

Har trøbbel med bekkenet jeg også så blir ikke gjort så mye hjemme..skal ikke mye til før jeg merker det både der og i ryggen:( blir en del tv,men med flytting 1 juni så blir det nok å gjør etterhvert:p;)

Back
Topp