Bare usikker...

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Jeg bestemte meg for å ta en clearblue digital, den gravid/ikke gravid, og etter en stund kom det opp ikke gravid. Dette var kl halv 8 ikveld, jeg er i syklusdag 34, og trodde kanskje den ville vise om jeg var gravid nå...

Jeg vet man ikke skal åpne slike tester, for den vil uansett vise to streker, men jeg synes alikevell den er veldig tydelig, og blir bare blåere og blåere, mersom veldig tydelig vil jeg si. :/
Nå høres jeg desperat ut også :'D menmen! Jeg vet ikke, nå har jeg ingen anelse, har ikke kjøpt ny test enda.

Noen som har fått ikke gravid, men gravid likevell? :)

Jeg har hatt litt problemer med digitale tester tidligere, men da mest at de ikke har virket - et boksymbol el. Jeg hadde tatt en ny test, så er du sikker ;) Lykke til!

Hei! Begge mine Clearblue tester var negative, men billig testene va positive ( har tatt FEM stk ) !!

Syns det var veldig rart, men forholder meg til mine 5 billig tester der alle var klare å tydlige med 2 streker . Lykke til med testingen, å strek er strek ;)

Heisann,
Her fikk jeg også negative tester med CB digital...men vel og merke på ettermiddagen. Prøvde igjen neste morgen og dar var testen posetiv. Ergo hCG hormonet mitt faller kraftig ut over dagen.
Ta test med morgen urin!
Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp