Bare tull med bilder!

Citti

Forumet er livet
Tenkte å bytte avatarbilde (på tide![8D]) Men først var filen for stor. Så jeg forminsket bilde tre ganger! Så var plutselig hele bilde IKKE STØTTET!!![:@] Hva er det for slags tull?

sliter med det samme [:@][8|] hmm??!! Hva gjør vi da?

jeg har gjort det, men får d allikevel ikke til... Hvordan får vi bilde på avataren?

ORIGINAL: Citti

Tenkte å bytte avatarbilde (på tide![8D]) Men først var filen for stor. Så jeg forminsket bilde tre ganger! Så var plutselig hele bilde IKKE STØTTET!!![:@] Hva er det for slags tull?

Jeg har aldri fått til å legge inn avatarbilde jeg. Får alltid beskjed om at filen er for stor.... Har ikke visst hvordan man forminsker bildet.. Hvordan gjør man det?
Eller om man skal gjøre det via imageshack.us - hvem linje skal man kopiere? Og må man forminske bildet her også?

avataren kan du bytte under "min avatar" på "min profil", der er et punkt hvor du kan laste opp eget bilde fra dataen din. For de som har ACD foto program, så åpne bildet der og gå inn på forminsk. der står det i %, så da tar dere 145x145. Så stort kan det være, eller om dere vil ha det mindre så ta mindre tall bare.

Back
Topp