bare tenker litt navn for morroskyld

verteline

Elsker forumet
hvilket navn passer med Emilian? gode forslag?.. jeg foreslå William men da ble det brå nekt duh :P
 
Hehe, du.. den der sliter jeg med også... Jentenavn har vi fra sist gang.. men å finne et guttenavn som passer til Emilian... Det tror jeg ikke blir lett... For det er jo ganske spesielt og ikke mange som heter, så det vil jeg neste navn skal være også.. 
Mine kriterier for navn er liksom at de skal kunne brukes internasjonalt, være litt sjeldne, og selvfølgelig fine... :)
Likte godt Samuel og Silas sist, Samuel er begynt å bli litt for vanlig, og Silas er litt vel spesielt for noen kanskje.. Emanuel er også fint, men blir for likt.. Liker mange av de populære, men vil ikke bruke dem liksom.. Matheo er jo kjempefint da.. Nei, dette blir det grubling på!
 
Gutten min heter også Emilian:) Har ikke heilt begynt å tenke på navn enda. Men kanskje ikke så lett å finne passende navn;)
 
hehe kult! Vi er tre stk med en emilian her! Det var litt kult! Jeg hadde og samuel å emmanuel på lista sist! Hehe.. Jeg syns William passer bra men det får jeg ikke :(
 
Jeg har og en Emilian, og aaaner ikke hva som passer til det... Når vi valgte det navnet visste jeg kun om én person som het det, hadde aldri hørt om noen andre! Men skjønner nå at det er ganske vanlig likevel :)
 
Back
Topp