Ser en film nå; Dear John heter den. Og jeg bare griner. Lenge leve hormoner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha, ha.... Den så jeg for noen dager siden ogsåSer en film nå; Dear John heter den. Og jeg bare griner. Lenge leve hormoner
Haha godt jeg ikke er alene. Føler meg så dum når jeg sitter sånn, prøver å gråte stille men har mest lyst til å hulke høyt tilogmed mannen ble litt rørt av filmen så i dag var vi toHa, ha.... Den så jeg for noen dager siden også
Jeg grein så snørr og tårer rant
Ja jeg syns den var veldig rørende. Har ikke slettet den på boksen for at jeg skal kunne se den igjen. Får se hvordan jeg reagerer daJeg har sett den før, så ble faktisk ganske overrasket over hvor sterkt jeg reagerte denne gangen......
Men det er en rørende film da
Hehe min favoritt er istid 1. Hadde sikkert grini av den også. Er så trist når den babyen blir alene, og når Sid sier hadetHehe, reagerer på alt jeg også Tror jeg skal holde meg unna slike filmer. Jeg skal hvertfall ikke se Bolt. Altså den morsomme animasjonsfilmen med hunden som tror han har superkrefter. Jeg griner og ler om hverandre gjennom den filmen der! Helt komisk egentlig, men når det kommer til dyr er jeg helt håpløs Eller når hesten dør i Never ending story! Hoi! Tristeste scenen..
Samme herJeg velger å tro de blir sammen igjen jeg
Nei den er gammel dessverre. Jeg har heller ikke kontroll på kinofilmene. Eller film generelt de siste åreneHehe min favoritt er istid 1. Hadde sikkert grini av den også. Er så trist når den babyen blir alene, og når Sid sier hadet
Er Bolt en film som går på kino nå eller? Skal ta med niesen min på kino, hun blir 9, men aner ikke hva som er bra
det var dumt. Jeg er lite oppdatert selv for jeg er ikke noe film-menneske, får jo aldri vite hvordan det går med folkNei den er gammel dessverre. Jeg har heller ikke kontroll på kinofilmene. Eller film generelt de siste årene
Hahaha det er nesten verst noen ganger. Kommer ikke bare noen tårer liksom, men virkelig hulking så man ikke får puste til sluttHar ikke sett den filmen, men har fått noen av de grinestormene ja så en episode av Medium, og skal ikke avsløre det som skjedde, jeg følger ikke med, så vet ikke hvor jeg var i serien, men det var så trist og gripende og jeg måtte bare gå på badet og hulkegråte gispa etter luft xP og fikk ikke kontroll, huff de hormonene
Hahaha det er nesten verst noen ganger. Kommer ikke bare noen tårer liksom, men virkelig hulking så man ikke får puste til slutt
Jeg gråter av friends jeg også. Så ikke dagens episode, men har klare minner av at jeg gråt av rachel og ross i slutten av siste sesongJeg så episoden med Friends der Ross blir pappa i dag jeg...... skulle tro jeg skulle klare å holde det tilbake, siden jeg har sett episoden minst 20 ganger før, men nei da
Sippeguri.no