Aktivimagen
Betatt av forumet
Hvordan har dere reagert på den positive testen? Har det kun vært glede og spenning eller kanskje litt mer redsel?
Svangerskapet mitt er ikke planlagt og jeg kjenner at jeg sliter litt med at det ikke har gådd etter planen, både når det gjelder utdannelsen, hus og i forhold til barnet nr 1. Han er bare 15mnd og mange syns det er helt topp, men jeg sliter med at han plutselig skal dele meg med noen andre... Er nok hormoner som setter disse tankene i sving, men er det flere der ute som har hadd tanker i den banen? Jeg er også litt yngre enn gjennomsnitte for å ha 2 barn og jeg gruer meg til å få kommentarer og blikk fra eldre mødre. For JA, det er noen bedrevitende mødrer der som tror at alder har så mye og si... Jeg var 20år da jeg fikk førstemann og har aldri følt så mange stygge blikk og fått høre nedlatende kommentarer. Så hvis noen har lest så langt: føler at det er litt for mye gruing fra min side, uten at jeg vil det egentlig... Håper det er kun hormoner den siste uka som plager meg :) og kanskje noen har noen erfaringer selv? Evnt oppmuntrene ord?