Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan være noe såntKan vel stemme med utviklingstrinn 5? De teller uker fra termindato
Veldig mulig at det er en blanding - tenker nå at hvis de er sultne, så er det greit at de fårJa, det kan være noe såntÅ fy så sinna da... Gråt i 1 time i strekk istad fordi hun ikke ville sove. Men gikk til slutt
Nå begynte hun samme leksa, og selvom det kun er 1 time siden hun fikk flaske ga jeg henne jammen en til. Da ble det stilt.
Kanskje litt økedøgn og.
Ja, sånn tenker jeg og! Mat skal de fåVeldig mulig at det er en blanding - tenker nå at hvis de er sultne, så er det greit at de får![]()
Så har babyen min blitt forvandlet til en skikkelig sinnatagg. Hvis hun mister en leke er det rabalder!
Flere som har opplevd det rundt 5 mnd?
Han er 5 mnd og 1 uke nå. Lurer litt på om det kan være utviklingstrinnet vi merker...Er nok det jaSamme her, han blir rasende om noe ikke går som han vilHan er 5 mnd og 1 uke nå. Lurer litt på om det kan være utviklingstrinnet vi merker...
Litt godt å høre at det mest sannsynlig er alderenOh yes! Her raser han også når det butter litt i mot! 5mnd og to uker. Holder også på å få tann nr.3 så det hjelper ikke på humøret! Han er spesielt vanskelig å få til å sovne på dagtid. Viser et vanvittig temperament!