Bare over natta

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Så har babyen min blitt forvandlet til en skikkelig sinnatagg. Hvis hun mister en leke er det rabalder!
Flere som har opplevd det rundt 5 mnd?

Kan vel stemme med utviklingstrinn 5? De teller uker fra termindato

Vedlegg

• 1459938128983.jpg
    1459938128983.jpg
    44,8 KB · Visninger: 24
Kan vel stemme med utviklingstrinn 5? De teller uker fra termindato
Ja, det kan være noe sånt :) Å fy så sinna da... Gråt i 1 time i strekk istad fordi hun ikke ville sove. Men gikk til slutt ;)
Nå begynte hun samme leksa, og selvom det kun er 1 time siden hun fikk flaske ga jeg henne jammen en til. Da ble det stilt.
Kanskje litt økedøgn og.

Ja, det kan være noe sånt :) Å fy så sinna da... Gråt i 1 time i strekk istad fordi hun ikke ville sove. Men gikk til slutt ;)
Nå begynte hun samme leksa, og selvom det kun er 1 time siden hun fikk flaske ga jeg henne jammen en til. Da ble det stilt.
Kanskje litt økedøgn og.
Veldig mulig at det er en blanding - tenker nå at hvis de er sultne, så er det greit at de får :)

Veldig mulig at det er en blanding - tenker nå at hvis de er sultne, så er det greit at de får :)
Ja, sånn tenker jeg og! Mat skal de få :) Og hun ville jo ha, så... Men vi har begynt med grøt, eller gitt i 14 dager ++, så litt rart at hun behøver mer, hun spiste dog litt lite grøt i går.

Er nok en kombo av mye rart, men jeg tror hun er i utviklingssprang og.

Så har babyen min blitt forvandlet til en skikkelig sinnatagg. Hvis hun mister en leke er det rabalder!
Flere som har opplevd det rundt 5 mnd?

Samme her, han blir rasende om noe ikke går som han vil :woot: Han er 5 mnd og 1 uke nå. Lurer litt på om det kan være utviklingstrinnet vi merker...

Samme her, han blir rasende om noe ikke går som han vil :woot: Han er 5 mnd og 1 uke nå. Lurer litt på om det kan være utviklingstrinnet vi merker...
Er nok det ja :)

Oh yes! Her raser han også når det butter litt i mot! 5mnd og to uker. Holder også på å få tann nr.3 så det hjelper ikke på humøret! Han er spesielt vanskelig å få til å sovne på dagtid. Viser et vanvittig temperament!

Oh yes! Her raser han også når det butter litt i mot! 5mnd og to uker. Holder også på å få tann nr.3 så det hjelper ikke på humøret! Han er spesielt vanskelig å få til å sovne på dagtid. Viser et vanvittig temperament!
Litt godt å høre at det mest sannsynlig er alderen :p Men det er jo slitsomt! Tann nummer tre ja, ikke dårlig :)
Her er det ingen tenner enda

Back
Topp