Bare oss to her, Circe =)

Lisemor_

Forumet er livet
det var laber aktivitet her i skrivende stund..
eller hva mener du?

se der kom mamman til emil også gitt!!! [:)] hvordan har du hatt det i Oslo???????????
Fortell!!!!!!!!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Circe

Hei hei [:)]
Skvatt når jeg så nicket mitt gitt. hehe.
De andre legger barn kanskje??
Har ikke vært her så mye i det siste. Men har jo blitt roligere generelt.

Hvordan går det med juleforberedelsene hos deg da?

ja det begynner vel kanskje å gå mot tregere tider [:(] folk blir mer bissi.
jaja.. godt vi er trofaste [8D]
juleforberedelsene?? vel... har ikke bakt noe, for å si det sånn. føler jo jeg er den eneste her da [8D]
har pyntet huset og fikk kjøpt litt gaver idag. 5 down 17 to go!!

og du da?? [:)]

BØ......

ER HER JEG OGSÅ......

Har ikke bakt jeg heller.. hehe. Men svigermor baker til meg. Hun mener jeg har nok med barna.

Ellers så er jeg ferdig med pyntingen. Gaver hmmm... Må telle. Oj.. Har bare 6 igjen. Imponert over meg selv. For pleier å være ute i siste liten.. hehe.
'hmmm. hørtes ut som en hyggelig svigermor [:)]

ska sei, di er langt på vei da.. heldiggris!!!!
mamma passet Filip idag mens jeg var ute å handlet. gjett om jeg ble effektiv!![:D]

ORIGINAL: Annask

BØ......

ER HER JEG OGSÅ......

se det jaaaa [:D][:D][:D][:D][:D] 
nå blir det liv!! (rai rai)

deilig å få litt hjelp i jula ja.... her må jeg klare meg selv og siden jeg skal arrangere jul for 1. gang oi år så skal jeg jammen vise at jeg kan...

Skal også ha jul her i år for første gang. Vi blir 10 stk. Sikkert derfor jeg er så tidlig ferdig. Stikker en liten svart en i meg se. Skal vise dem jeg.. hehe
hihi ja ikke sant....
10 stk det var mange.... vi blir "bare" 6 voksne vi da, ja også gutta mine da...

jeg skal arrangere jul for andre gang. hihi. og det gikk sååååå fint sist!! det eneste som stresset meg var da jeg skulle kutte ribba. alt det andre var klart, og der sto jeg å kuttet for harde livet. og ødla fasongen [:D] 
men denne gangen gleder jeg meg masse [:)] må bare ha ALT klart leeeenge på forhånd. dekke bordet 2 uker før osv [:D] neida. ikke så ille

Back
Topp