Bare nysgjerrig :D

Høres ut som mannen min. Først ville han ikke ha barn. Så kunne vi få ett. Og da vesla var 1,5-2 år, så var han jammen med på en til :) Nå sier han at han er fornøyd (det er i grunnen jeg og), men føler meg sikker på at jeg kunne fått han med på en til om noen år. Haha! Så bare gi han litt tid. Mannfolka får veldig mye større glede av ungene når de er ferdig med babystadiet :)

Godt å høre! :) Satser på at det samme skjer her :)
 
Vi eier et rekkehus litt nord for Oslo som vi kjøpte rett før jeg ble gravid. Begge to har lappen og vi har en stasjonsvogn som vi leaser. Vi er begge utdannet på høgskole og jobber innen IT :) (det var slik vi møttes)
Vi ønsker oss ett barn til, men det blir ikke før om et par år.

Fremtidsplanene er å kjøpe enebolig et sted nærme kysten og å få oss jobb i det området. Vi er også veldig glad i å reise, så forhåpentligvis skal vi ta med oss lille-snuppa og reise en del :)
 
Jeg er siviløkonom, og fikk ny jobb for 2 dager siden - min første lederstilling. Mannen har ikkebutdannelse, men skal studere nå i noen år fremover. Vi eier ei leilighet i Bodø, her har vi bodd siden desember. Begge har sertifikat, og vi deler på bilen. Vi planlegger en ny liten venn om et år, og så må nr.3 komme når han kommer :)
 
Her bor vi i egen enebolig med en utleiekjellerleilighet. Begge har lappen og vi har 4biler.. To av de er veteraner og brukes igrunn kun på sommeren ;) han er utdannet kaptein og eg maskinist, så han sjekket meg opp på jobb :p han jobber i Nordsjøen nå og eg e på en ferge! Jeg skal litt tilbake i jobben der så får vi se hva jeg gjør! Framtidsplaner.. Bryllup i sommer, få oss en liten arving til og bygge hytte ved sjøen (regner med og få tomt av mamsen :p men planlegger ikke noe der før om endel år!)
 
Vi kjøpte oss eit gammalt hus for 2 år sida, som vi pusser opp litt etter litt. Mannen er utdannet prosessoperatør og jobber offshore i Shell og eg er utdanna hjelpepleier, men tar no ein bachelor som barnehagelærar. Er ferdig om 2 år om det går etter planen. Vi har begge lappen og ein bil. No har ho 2 gutter, men eg var veldig klar på at eg ville ha ein til kort tid etter fødselen so vi får sjå. Det blir ikkje før eg er ferdig med skulen og fått jobb hvertfall.

Vi trives godt der vi bur og kosar og slik vi har det, våre framtidsplanar er å fortsette med oppussinga av huset vårt, ha god helse og ha mulighet å få oppleve masse fint sammen. At eg og mannen er like glade og forelska i kvarandre og at det blir ein tredjemann tilslutt:)
 
Leier et hus.
Har lappen og to biler.
Ja agronom.
Ja har jobb å komme tilbake til.
Kanskje
Ønsker å få kjøpt et hus og få bedre økonomi.
 
Vi eier leilighet i Oslo, men ser rundt etter hus i Jessheim.

Mannen har lappen, men ikke jeg. Ønsker å få tatt den i løpet av et par år. Vi eier en bil.

Begge utdannet. Mannen er billakkerer. Jeg bruker ikke utdannelsen min. Men jobber som avdelingsleder i en klesbutikk :)

Kommer til å gå tilbake til jobb, men har vært vikariat i den stillingen bare. Men skal fortsette som leder i en annen butikk.

Stort ønske om å få tre barn. Vi har nå to. Så håper på å få til en siste. :)

Frentidsplanen nå er å kjøpe hus, flytte fra Oslo, få et siste barn forhåpentligvis, bli sjef i butikk, reise utenlands ofte med barna, ha friske og lykkelig barn og gjelder oss selv også, få billappen :)
 
Vi leier lite leilighet i Oslo men er på vei å kjøpe egen leilighet i Sarpsborg eller Fredrikstad. Jeg har lappen, sambo har ikke men vi har ingen bil så det gjør ikke noe forskjell.
Jeg er utdannet i PR og media og har lyst å jobbe som tolk men først må jeg bestå Bergens testen. Hvis vi flytter så må jeg skifte jobbplass men ikke firma så det burde bli lett. Jeg har lyst på en barn til men ikke nå, kanskje om noen år.
 
Back
Topp