Bare noen....

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
S

Sukkerungen

Guest
Aaarrrgggh :confused: Hele svangerskapet har jeg gått rundt å vært tålmodigheten selv... Å plutselig nå så skal utolmodigheten melde seg med voldsom styrke.
Jeg vil ha babyen min ut! 33 fullgåtte uker i morgen å nå plutselig skal det føles som om det er all verdens evigheter igjen :-P
Samtidig gruer jeg meg veeeldig til fødsel siden den var så lang og hard med nr en...
Bare noen tanker :rolleyes:

Samme her! Har mer og mer kynnere og mensesmerter i det siste. Samtidlig tenker jeg mer og mer om fødsel siden det er min første gang. Vennina mi skal føde på slutten av august så venter jeg på nyheter fra henne også. Det føles noen ganger at alt går fort men har fortsatt 7 uker igjen.

Om 2 dager skal jeg til jordmor og det venter baby shower på meg neste uke så kanskje tiden vil gå litt fortere. Eller ikke...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det samme her, 33 uker i dag og føler at tiden går veldig treg:( .Føler meg så trøtt, tomt for energi og orker ikke mer, uffff

Jeg tenker ikke så mye på fødselen, babyen skal ut uansett :) og jeg hadde bra fødsel med nr.1. Det jeg er redd for at jeg går over termin fordi jeg orker ikke. Jeg fikk første man 2 uker før termin og jeg håper det går like nå. Jeg vet at det er ikke nødvendig at jeg får det før termin denne gangen også:) Jeg har ei venninne som fikk nr.1 før termin og nr.2 over termin:(

Jeg får bare smøre meg med litt tålmodighet:)

Jeg tror jeg har en personlighetsforstyrrelse!!

Hvor den ene vil ha lille ut NÅÅÅÅ!!!!

Mens den andre har verdens beste tid, koser sg med å være gravid og syns lille bare kan kose sg en stund til ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært utålmodig lenge allerede :-P Er 31+4 i dag, og dritt lei. Jeg har fler og fler dårlige dager pga bekkenet og dårlig søvn og generelt lite energi.
Jeg koser meg med magen og aktiviteten til lillegutt, men gleder meg til å bli ferdig og endelig få han i armene mine. Fødselen gruer jeg meg til, men han må jo ut så tar det som det kommer :)

Jeg er også helt sykt utålmodig for tiden :o

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sjukt utålmodig, og ei lunta så e kortare enn kortast....

Jeg finnes ikke utålmodig :P
Tenker at det er nå jeg må nyte stillheten før det er over for alltid :P

Utålmodig her og, men samtidig vil jeg ikke at den lille skal være prematur. Førstemann kom i uke 33, så vet hva det vil si...

Er litt engstelig for fødselen innimellom siden den var så utrolig kjapp og intens sist, men bekymrer meg ikke veldig mye enda :)

Jupp i samme vås når det gjelder fødselen hvertfall... Gruer meg skikkelig pga lang fødsel med nr 1 her også. Så blandet følelser med å være utålmodig med å få babyen ut gitt ...

Jeg er også utålmodig, men jeg kunne gått vente til guttungen har høstferie, så slipper vi å tenke på skole og sykehus om en annen.

Jeg finnes ikke utålmodig :p
Tenker at det er nå jeg må nyte stillheten før det er over for alltid :p

Heldig du :rolleyes: Her er det ikke ro for en sølvpenge uansett. Både mann, barn og hund er værre enn værst. Komplett kaos i et og alt :D Komplett og herlig da <3
Men jo, nyt tiden du har alene med mannen i hverdagen. Husker ikke hvordan det var :-P

Når det er sagt, alt sytet mitt om utolmodighet... Så er termindatoen i grunn en svært passende dato. Guttungen begyner jo i 2 klasse, å desverre også ny klasse nå om en liten uke. Vil at alt der skal gå i orden og roe seg ned før lillebror kommer. Å både sønn og mann har bursdag til helgen å det skal vel feires etterhvert. Alltid noe å gjøre for at tiden skal gå XD

Jeg er også veldig splittet.. Gleder meg sinnsykt til prinsessa kommer, samtidig så er forventningene mer realistiske denne gangen. Jeg VET hva det vil si, og hvordan det føles, med kolikkunge som skriker døgnet rundt, så skal prøve å nyte freden og roen så lenge vi har den.. ( ro og ro, med en aktiv 5 åring ) Samtidig så skal jeg og nyte resten av svangerskapet. Vi har strevd så lenge for å bli gravide og det blir jeg ALDRI igjen, så hvert lille spark skal nytes nå

Forrige svangerskap var jeg ikke utålmodig et halvt minutt en gang, nå er jeg HELT klar allerede.

Jeg er elendig som gravid, men jeg vet jeg funker akk så mye bedre som mamma. Jeg HATER at jeg såvidt har energi til å lese til 4åringen når hun legger seg, jeg hater at jeg ikke klarer å lage skikkelig middag hver dag, jeg hater at jeg rett og slett ikke klarer å være meg selv.

men men men. Under 50 dager til termin.. INDRE HARMONI OG FRED PÅ JORD!

Heldig du :rolleyes: Her er det ikke ro for en sølvpenge uansett. Både mann, barn og hund er værre enn værst. Komplett kaos i et og alt :D Komplett og herlig da <3
Men jo, nyt tiden du har alene med mannen i hverdagen. Husker ikke hvordan det var :p

Når det er sagt, alt sytet mitt om utolmodighet... Så er termindatoen i grunn en svært passende dato. Guttungen begyner jo i 2 klasse, å desverre også ny klasse nå om en liten uke. Vil at alt der skal gå i orden og roe seg ned før lillebror kommer. Å både sønn og mann har bursdag til helgen å det skal vel feires etterhvert. Alltid noe å gjøre for at tiden skal gå XD

Ser den, tror du skal få kommet i gang med sønnen din på skolen, og alt på stell, så er det bare å stå med åpne armer når junior kommer til verden :) Tror du har godt av å vente litt til ting roer seg :P

Jeg skal i allefall kose meg siste tiden nå med stille i heimen :P hehe

Back
Topp