Bare min

Hylei

Elsker forumet
kar som sover så mye på dagen? William sover 4-5 timer på dagen OG legger seg ned kl 19:00 og sover til 06:00 [8D]
Må jo være et dovendyr jeg har fått.. :p

NYT det mens det varer;)

Skulle gjerne hatt et murmeldyr selv, ihvertfall en dag innimellom så jeg får gjort litt;)

OJ! Min sover bare 2 timer ca om dagen, legger seg 18 og våkner 9 [;)] er igrunn fornøyd med det jeg da :)

Hadde ikke gjort noe om han ikke sov på dagen, for har jo tross alt ei frøken som ikke sover på dagen [8D]
Meen, klager ikke [:D]

Hørtes deilig ut, så er bare å nyte det :)

Ikke at jeg klager altså, Oliver sover 3-4 timer på dagtid og sover fra 19-7.30, MEN legginga er et styr og han sover dårlig om natta :/

ORIGINAL: lillebebis

Ikke at jeg klager altså, Oliver sover 3-4 timer på dagtid og sover fra 19-7.30, MEN legginga er et styr og han sover dårlig om natta :/

Huff [:(] Har hatt det sånn i perioder jeg også, men det blir nok bedre. Kan jo være tenner som plager han..

så deilig[:)]
Han har nok veldig godt av den søvnen. Her har jeg merket at hvis andre får ordentlig sjansen så kan hun sove mer enn hun gjør nå, men med reise til og fra oslo og at vi er med en annen på samme alder og at jeg prøver å synkronisere deres mønster osv så blir det med ca 2 timer vanligvis. Noen ganger mye mindre, noen ganger mer, idag sov hun ca 3 timer på dagen tror jeg[:)]

ORIGINAL: FrøkenH

NYT det mens det varer;)

Skulle gjerne hatt et murmeldyr selv, ihvertfall en dag innimellom så jeg får gjort litt;)

SUKK ja.. Lucky you.

snuppa her sover 3timer på dagen og legger seg klokka 19.00 og våkner kl 09.00..[:)] så er egentlig ganske fornøyd! [:)]

Så deilig!
Her soves det bare to dupper à 30 minutter [8D] 

Min sover ca 4 timer til dagen, til sammen, og legger seg 19 og sover til 8 [;)] Men nå er han forkjøla, så våkner en del..

Mi sover 4 timer på dagen, legger seg rundt klokka 20 og våkner rundt klokka 10 [:)] Murmeldyr!

Skulle ønske det var meg, lillegutt her sover ca 2 timer på dagen, om natten sover han sammenhengende fra 18.30-22.30,derfra og ut ikke mer enn 1-2 timer sammenhengende og dagen vår starter kl 5 .

Kanskje de vil sove lengre om dere legger dere med de? [8D]

ORIGINAL: Hylei

Det har jeg prøvd, da sover hun som regel mindre:/
Rart siden hun vil ligge siden av meg på natten;)

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: Hylei

Det har jeg prøvd, da sover hun som regel mindre:/
Rart siden hun vil ligge siden av meg på natten;)

Ja, det var rart. Min sover best om jeg sover sammen med han, sover han alene sover han kjempe lite [8D]

Back
Topp