Bare meg...

NMT

Elsker forumet
Er det bare jeg som sitter og "kjeder" meg og koser meg mens mannen er på jakt???

nope, eg og e jaktenka:)

Kjedelig men,, er litt godt å være alene og da.. alltid værst å være alene første natta

Har en samboer som stadig er ute og reiser med jobben, så jeg kjenner til gressenketilværelsen... Senga blir altfor stor [:)] Akkurat nå er han bare på fotballturnering og kommer hjem i kveld/natt.
Du får prøve å kose deg og nyte plassen i senga [:D] Dere er jo to tross alt [;)]

Ehhh.... Dere er jo 4! Så ikke at du hadde to små fra før [:D]

Hehe, eldste sønnen min har tatt over plassen til pappa i senga så jeg "slipper" å ligge alene [:D]

Nok å gjøre allikevel da, når unga er lagt så ligger man som ett slakt på sofaen [:D]

Nååååh, koselig da [:)] Skjønner at du ligger som et slakt på sofaen. Jeg er bare meg og er helt utslitt likevel - hehe [:D]

Ja kreftene blir borte... Veldig godt når ungene har sovnet og du bare har deg selv å tenke på..

Trøtt, sippete, humørsyk....ikke lett å være gravid gitt....hehe....
Godt man klarer å skjule det for unga..

du er ikke alene om dette. Mannen min er også på elgjakta og skal være borte hele uka

ja mannen min reiste i går. jakter i sør trøndelag så det er ikke bre å reise hjem heller.. Brukte ca 6 timer oppover..
godt med litt tid for seg selv men..

min jakter jo her i kommunen. Men hans jaktlag pleier å ligge over på hytta hele første jaktuke. Senere jakter dem jo bare i helga og da sover dem hjemme. Så jeg skal nok sikkert den en eller andre kvelden reise på hytta og besøke gjengen. Savner han, men det er også veldig greit med litt tid for meg selv

Back
Topp