Bare meg?

synmik89

Forelsket i forumet
Flere enn meg som ikke kjenner kynnere? Var hos jordmor i dag og hun kunne fortelle meg når jeg lå der på benken at jeg hadde kraftige kynnere akkurat da [emoji14] magen var steinhard. Men jeg kjenner aldri noe til dem. Gjorde ikke det under første svangerskap heller. Ingen ubehag i alle fall. Merket det bare utenpå magen at magen ble hard. :) har hørt andre beskrive det som ubehagelig så kanskje jeg bare skal være glad jeg ikke kjenner det? Kan jo hende jeg blir å kjenne det bedre etterhvert men har bare litt over 4 uker igjen nå [emoji14]

Det er ikke vondt her, men magen blir STEINhard, så kjenner det jo veldig godt!

Som regel er de ikke vonde, men magen blir hard, og jeg sliter med å gå :P
Andre ganger er de ubehagelige... =)

Ikke vonde her heller, men magen blir veldig hard, så merker de. Merker de mest når jeg sitter, for da er magen mer trøkt sammen.

Ikke noe vondt her heller og hadde samme opplevelsen som deg, bare med osteopaten! Men de trenger ikke være vonde :)

Flere enn meg som ikke kjenner kynnere? Var hos jordmor i dag og hun kunne fortelle meg når jeg lå der på benken at jeg hadde kraftige kynnere akkurat da [emoji14] magen var steinhard. Men jeg kjenner aldri noe til dem. Gjorde ikke det under første svangerskap heller. Ingen ubehag i alle fall. Merket det bare utenpå magen at magen ble hard. :) har hørt andre beskrive det som ubehagelig så kanskje jeg bare skal være glad jeg ikke kjenner det? Kan jo hende jeg blir å kjenne det bedre etterhvert men har bare litt over 4 uker igjen nå [emoji14]

Da er du heldig :-) kjenner desverre de veldig godt...

Her kjennes de veeldig godt! Har kjent de gjennom det meste av svangerskapet desverre, og den siste uka har de faktisk vært litt småvonde av og til, i magen og nedover lårene. Kynnerne kommer bare ofterre og oftere nå som ukene går.

Heldigen :) Skulle gjerne hatt det slik som deg heller! Kjenner de alltid jeg. Noen ganger er de så vonde at jeg må bøye meg fremover, og klarer nesten ikke gå. Og har hatt dem helt fra tidlig i svangerskapet. Er førstegangs, så hvis de blir verre en eventuell neste gang gleder jeg meg ikke.. :p

Du er ikke alene, kjente nada i første svangerskap og ikke noe nå heller. Kan brått merke at magen kanskje har blitt noe hardere om jeg har holdt på med noe og stresset, men ikke smerterelatert. Kjent noe smerter i magen når jeg bråsnudde med i senga tidlig i svangerskapet, var mer som kraftig hold på en måte. Dette var rundt uke 20

Kjente ingen kynnere før riene satte igang på nr 1.

Nå med nr 2 er det myyye kynnere og de er vonde . 6 uker til termin nå (og håper Knøtte kommer heller før enn etter termin)

Samme her! Kjenner at magen blir hard men det er aldri ubehagelig :)

Magen blir stein har og kjenner at det presser noe helt enormt på blæra og i musa :P ikke vondt men ubehagelig :P !!

Er glad for at jeg ikke kjenner de :) har en veldig aktiv krabat der inne som lager ubehag nok med bevegelser, spark og slag alle veier.. [emoji14] mest ubehagelig ut mot siden når han sparker og ikke trekker til seg foten igjen [emoji14]

Back
Topp