Bare meg?

håperpå2016baby

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som er ekstremt kvalme...? Jeg sliter med å spise å drikke.. Skal til legen senere i dag for å få sykemelding. Var gravid i fjor som desverre endte me MA i uke 15, og fram til da hadde jeg hypermesis. Er bare 5+4 så regner med jeg har noen tøffe uker foran meg..
Er det flere som er i samme båt som meg?

Ja, jeg sliter stort sett hele dagene og har gjort det i de andre svangerskapene også. Da har jeg vært sykmeldt noen uker fra uke 8 ca.
Føler at hver eneste dag på jobb er en evig kamp mot kvalmen og for ikke å kaste opp, da hører alle det. Men jeg har ikke lyst å sykmelde meg heller da vi er veldig sårbare på min avd om dagen pga nedbemanning..

Så jeg prøver å bite tennene sammen

Ja, jeg sliter stort sett hele dagene og har gjort det i de andre svangerskapene også. Da har jeg vært sykmeldt noen uker fra uke 8 ca.
Føler at hver eneste dag på jobb er en evig kamp mot kvalmen og for ikke å kaste opp, da hører alle det. Men jeg har ikke lyst å sykmelde meg heller da vi er veldig sårbare på min avd om dagen pga nedbemanning..

Så jeg prøver å bite tennene sammen
Å huff jeg føler med deg... Synes du er utrolig tøff som klarer å bite tennene sammen! Jeg ligger helt utslått på sofaen, kun opp å går når jeg må kaste opp...
Måtte disse første ukene gå forte....!

Jeg har ikke hatt noe kvalme i mine to tidligere svangerskap og jeg håper jeg slipper unna denne gangen også ;) Krysser fingre å tær :p Jeg var litt små kvalm innimellom med andre mann, men ikke noe uoverkommelig ;) Føler med dere som sliter med kvalme hver dag asså <3

Krysser fingrene for at du slipper unna :) jeg unner ingen denne kvalmen!

Er ikke noe kvalm bortsett fra kvalmen jeg får av den ekstreme hodepinen jeg har fått :( har ikke lyst å poppe paracet heller så tidlig så satser på mye hvile, mat og væske. Flaut å være SM så tidlig men er ikke stort å gjøre med det .. Helsa først, kan ikke tenke på andre på jobb nå ..

Jeg var kvalm og kastet opp hele forrige svangerskap fra første positive test, men denne gangen er det ikke så ille :) God bedring!

Back
Topp