Bare meg??

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Som ikke kjenner liv i magen??

Kjente noe voldsomt med leamus /dirring nede ved trusekanten for 1,5 uke siden. Men etter det null og niks. Så nå begynner jeg å bli litt sånn smått på tuppa.. prøver å ligge på magen, ligge på rygg å presse lett mot livmor (fy så ubehagelig det er) .... men neh.. i uke 16 brukte jordmor lang tid på å finne hjertelyden.. som om den lille lå langt inni der... aner ikke.. 6 dager til OUL... stresser meg litt dette..

Jeg tror jeg har kjent noe, men er ikke sikker :p Er andregangs og 17+1 så burde jo vite hva jeg skal kjenne etter :p

Kjenner ingen ting, er første gangs. Så vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter heller :) er 17+1 i dag.

Er og 2 gangs, men over 5 år siden jeg var gravid sist, så mye som er glemt. Er 18 +2 i dag. Det kommer vel en tid hvor en ønsker seg litt pause fra sprak og romstering.. ;) synes bare det er veldig mange som kjenner mye til at vi ikke er så langt på vei, men det er vel veldig individuelt!

Ikke stress! Det er vanlig å kjenne de første bevegelsene rundt uke 18. Noen er heldige og kjenner det tidligere, andre må vente helt til uke 22.

Det er rett og slett flaks om de bittesmå fyrstikkbeina sparker I riktig retning og riktig øyeblikk til at vi merker det.

Jeg tror jeg kjente litt bevegelser idag, sånn fiskehale følelse ish også kom det noen pops på en måte... jeg er uke 16 idag og har ikke peiling hvordan det skal kjennes ut. Var til jordmor forrige uke, og hun sa at det er helt normalt å ikke kjenne noe før uke 22 så man skulle ikke bekymre seg før det sa hun :) så tenker d er helt normalt at vi ikke kjenner så mye!

Det virker som det er like vanlig å ikke kjenne mye som å kjenne mye, det varierer nok veldig når vi er før 22-24 uker.:) for det er førsta da man bør ha kjent liv og kjenne det daglig.
Jeg kjenner mye liv, tror igrunn jeg kjenner spark hver time nå uten at jeg har kartlagt så veldig. Det er ofte ihvertfall.:) vet ikke hvorfor, men jeg kjente liv tidlig med sønnen min også.

Det er absolutt ikke bare deg! Jeg er igang med uke nr 18 nå, og kan ikke si at jeg har merket noe. Selv om det er hyggelig med alle som begynner å merke det, er det godt med en tråd for det motsatte også. :)

18+4 og har fremdeles ikke merket noe som helst. Morsomme var at jordmor sa hun kunne kjenne ham sparke når hun drev og undersøkte - "føler du ikke det her?" :P kommer nok

Jeg er 17uker i dag, og kjenner heller ingenting. Vet den sparker og er aktiv, for har ligget å hørt på den med doppleren, så er ikke stresset for at noe er galt.... MEN, det hadde vært koselig å begynt å kjenne disse sparkene snart også ;) Men det kommer:)

Er 17+4 å kjenner ingenting.. Gleder meg voldsomt til oul, for å se om alt står bra til :)

Jeg kjenner ikke noe,har ikke kjent noe på flere uker,men magen vokser og kroppen forandrer seg så jeg stresser ikke!:) Ikke stress,alt er nok bra:) babyen har god plass enda:)

Tar tilbake det jeg skreiv tidligere, har kjent masse liv i dag :D
Selv om jeg syns det er litt sent til å være 3 mann ;)

2 gangs og har morkaka på framsida denne gangen også:( kjente i uke 22 forrige gang men tydelige spark i 28! Nå har jeg kjent at d er baby siden uke 20.. Men merker mer å mer for hver uke! Så d kommer nok til dere også snart:) var veldig rart første gangene nå også.: en levende baby inni magen liksom;) men nå er d bare kosli da:)

18 uker i dag og kjenner spark innimellom, men da skal jeg ligge og være helt avslappa. kjenner ikke mye og ikke daglig. er annengangs

Med første så kjente jeg det rundt uke 18... Og kjente mye spark fra han hele veien... Med andre mann så kjente jeg så og si aldri spark, selv rett før fødsel.. Denne gangen så har jeg kjent det tydelig fra uke 16... Som små dult... Veldig svakt, men ingen tvil på hva det er...
Så det er nok veldig forskjellig, så du kan nok bare slappe av :)

Back
Topp