Bare meg?

Bakoverlent?? simo vogna mi kan gå fra 90 graders vinkel til helt flat..

Min, super nitro, går heil opp :) Men veit at nokon er vanskeleg pga er slik snor, type city mini osv.

Ja det er irriterende. Har city mini som trille og det er skikkelig irriterende. Synes det er fælt andre veien også. Base city mini og brio smile ( som vi hadde før) kunne ikke legges helt ned. Er glad vi har Emmeline nå som går fra 90 grader til helt i liggestilling

Ja, det er en av tre ting jeg misliker med tfk (som jeg egentlig elsker). Eldste klarte aldri å bruke ryggen i den vogna, da han var vant til 90 grader på emmaljunga. Men Minsta var bare vant til tfk, og hun satt alltid fint lett bakover og slappet skikkelig av i den. Dermed irriterte det ikke så mye likevel.

Tenkte mer på sånn tfk, mountain buggy, Easywalker, Bumbleride..
Babyjogger også. Det er de vognene med sånn stropp i ryggen til å justere hvor ryggen skal være i stedet for f eks tre forskjellige hakk. Frøkna her vil gjerne sitte i 90 grader, så da vi skaulle ha søskenvogn var det et kriterie. Har også lagt merke til at nesten ingen av sportsvognene har skrittstropp lenger, så hvis man ikke har på sele kan de krype under bøylen fordi det ikke er en stropp mellom bena og opp til bøylen.

Heldiggris. Min simo vogn går ikke opp til 90 grader, og lillemor skled bare ned.
Har også Simo og bruker fremdeles bagdelen og i den sitter hun så godt som 90 grader. Mener å huse sportsdelen også går langt opp, hadde den til storebror.

Hvor gammelt er barnet ditt?

Vi har Babyjogger City Versa. Den blir ikke 90 grader i ryggen men det har aldri plaga ungen, så da plager det ikke meg.

Når hun vil lene seg bak så vil hun likevel hvile, så da er det greit å ikke sitte i 90 grader. Når hun skal se og slikt så lener hun seg likevel ikke bak.

Vi har ei BabyActive Ballerina også, og der blir ryggen 90 grader. Men med vinterklær på og skinn under så blir hun jo dyttet forover og det ser ikke noe behagelig ut iallfall. Så da legger vi ryggen bak et hakk som regel så hun kan hvile i sittestilling.

Dette irriterte meg i fra vettet når vi brukte vår tfk twist duo! Jentene lå bak i 70 grader når vi hadde på høyeste sitte stilling. Brukte puter å diverse for å sette dem opp ved behov. Super vogn på alle måter å det var ikke et alternativ å bytte den ut heller!

Ja har sett veldig mane vogner er sånn, ser ubehagelig ut! Vi har emmaljunga selv og den kan gjøres veldig rett!

Har også Simo og bruker fremdeles bagdelen og i den sitter hun så godt som 90 grader. Mener å huse sportsdelen også går langt opp, hadde den til storebror.

Hvor gammelt er barnet ditt?
2,5, så hun bruker ikke vogn lenger nå heldigvis. Hadde en duo 2011 modell. Klagde på sportsdelen, men butikken mente den skulle være sånn. Bagdelens rygg var ok.

Back
Topp